اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

انتشارات Pearson وارد دنیای دیجیتال می شود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • انتشارات Pearson وارد دنیای دیجیتال می شود

    از سال ۲۰۱۰ بعد از عرضه آیپد٬ تمایل زیادی برای مهاجرت به نسخه دیجیتال در بین نشریات و انتشارات بزرگ ایجاد شد. تنها دو سال پس از گسترش بازار تبلت ها هر روز خبر جدیدی از ورود یک نشریه یا انتشارات بزرگ به دنیای دیجیتال منتشر می شود. به طور مثال روز گذشته آخرین شماره چاپی نشریه Newsweek منتشر شد و بعد از این شماره٬* دیگر تنها نسخه دیجیتالی newsweek در دسترس خواهد بود.
    دقایقی پیش به گزارش رویترز٬ انتشارات آموزشی Pearson بخشی از سهام Nook Media را خریداری کرده است. شرکت BARNES & NOBLE که ارائه دهنده فروشگاه بزرگ Nook Media است از سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های کتاب دیجیتال شناخته می شود و البته دستی هم ارائه کتاب خوان های دیجیتال دارد و یک رقیب قوی برای شرکت آمازون به حساب می آید.
    شرکت Pearson با سرمایه گذاری 89.5 میلیون دلاری در کنار شریک بزرگ دیگر Nook media یعنی مایکروسافت٬ به طور مشخص در فکر گسترش برنامه های آموزشی خود در قالب دیجیتال است. اگر با انتشارات بزرگ Pearson آشنا نیستید٬ تنها کافی است به نام دیکشتری لانگمن " Longman " فکر کنید که یکی از محصولات این انتشارات است.
    همانطور که قبلا اشاره شد مایکروسافت شریک دیگر Nook Media است که در آپریل 2012 با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در کنار BARNES & NOBLE و حالا Pearson ایستاده است.

    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 29-12-2012, 09:04 AM
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X