اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

10 میلیون دانلود Google Maps در طی ۴۸ ساعت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 10 میلیون دانلود Google Maps در طی ۴۸ ساعت

    عرضه ios 6 بدون نقشه های گوگل باعث شد که این شرکت به فکر ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی در App store برای نقشه هایش با ارائه سرویس های بروز ناوبری که کاربران ios در حدود پنج سال از آنان محروم بودند بیوفند. تا پیش از این اپلیکیشن پیشفرض ios که متعلق به نقشه های گوگل بود٬ تحت ساختاری ارائه شده توسط اپل اداره می شد بنابراین گوگل حق استفاده از تبلیغات ( که بزرگترین منبع درآمد گوگل است ) در آن اپلیکیشن نداشت٬ بنابراین گوگل برای برنامه ای که از آن سود زیادی نصیبش نمی شد٬ برنامه ای برای آپدیت و استفاده از سرویس هایی مثل نقشه های 3D ٬ حالت آفلاین ٬ سرویس Turn by turn یا راهنمای صوتی که سالهاست برای نسخه آندرویدی عرضه می شود٬ نداشت و به همین دلیل کاربران ios در حدود ۵ سال از تمامی سرویس های بروز ناوبری محروم بودند. اما با حذف این نقشه ها از ios ٬ گوگل محبور به ارائه یک برنامه کاملا بروز شد٬ تا حدی که مدیر نقشه های گوگل اعلام کرد که نسخه ios این نقشه ها در آینده نزدیک با آپدیت هایی که دریافت می کند حتی از نسخه آندرویدی نیز بهتر خواهد بود.
    در هر حال امروز در اکانت گوگل پلاس جف هوبر٬ مدیر نقشه های گوگل اعلام شد که نسخه ios نقشه های گوگل در ۴۸ ساعت نخست بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شد و این روند با سرعت در حال رشد است.
    جف در اکانت خود گفته است:
    ما از استقبال و برخورد مثبت کاربران آیفون در جهان از نقشه های گوگل هیجان زده هستیم. من به تیم گوگل مپز که با شور و عشق بیش از ۷ سال بر روی این پروژه کار کردند تبریک می گویم
    اگر شما این برنامه دارید٬ ممنون می شوم که هر مشکلی را در نقشه ها به ما اعلام کنید. برای آن تنها آیفون خود را تکان دهید (با تکان دادن آیفون در هنگام استفاده از نقشه های گوگل بخش Feedback باز خواهد شد )*
    نرم افزار گوگل مپز در App store به سرعت در لیست پر طرفدار ترین برنامه های رایگان در به صدر جدول رسید و تاکنون امتیاز 4.5 از 5 را از کاربران دریافت کرده و بیش از ۲۰ هزار نظر پیرامون آن ارسال شده است.



    کاربران ios 6 در حال افزایش هستند و پیش بینی می شود که از اگر گوگل به قول هایی که پیرامون ارائه آپدیت برای گوگل مپز ios داده است که ارائه نقشه های آفلاین و ساپورت آیپد بخشی از آنهاست عمل کند٬ دانلود این اپلیکیشن گوگل چند برابر شود.
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X