اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

خرید Audiogalaxy توسط Dropbox ، احتمالا جهت موسیقی ابری

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • خرید Audiogalaxy توسط Dropbox ، احتمالا جهت موسیقی ابری




    اگر آحرین خرید Dropbox ، همه آن چیزی باشد که آغاز کرده است ، احتمالا ، در تلاش است تا سیستم پخش رسانه ای را به مجموعه (Repertoire) خود اضافه کند. شرکت ذخیره سازی ابری دراپ باکس ، بر اساس مطلبی که در وبلاگ Audiogalaxy آمده است ، شرکت خدمات پخش رسانه ای Audiogalaxy را خریده است. Audiogalaxy اولین فعالیت خود در زمینه اشتراک فایل را در اواخر دهه ۹۰ آغاز کرد. ولی اخیرا به عنوان ارائه دهندگان خدمات قانونی موسیقی نفر به نفر (Peer To Peer) ، مشابه Pandora ، فعالیت خود را بازسازی نمود. کاملا شفاف نیست که Dropbox چطور می خواهد از Audiogalaxy استفاده نماید:


    مطلب ارائه شده در آن وبلاگ ، اطلاعات بسیار کمی در مورد خرید مذکور می دهد. در حد یک جمله مبهم ، می گوید:


    ازاینکه فرصتی پیش آمده است تا به گروه شگفت انگیز دراپ باکس بپیوندیم و تجربه بزرگ جدیدی را به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دراپ باکس ارائه نمائیم ، بسیار هیجان زده هستیم.



    Gigaom و دیگران فکر می کنند که این حرکت ، نوعی خرید - استخدام بوده که تخصص در زمینه پخش موسیقی را به تیم دراپ باکس می آورد و کمک میکند تا دراپ باکس ، خدماتی مانند خدمات iTunes Match , پخش موسیقی ابری Amazon ، یا موزیک گوگل را ارائه نماید. همه ، هنوز در این لحظه در حال خوانده مطالب در این مورد هستند ولی ما به نقطه ای رسیده ایم که منتظر توضیح دراپ باکس در مورد این خرید هستیم.




    ویرایش توسط siamack : https://i-phone.ir/forums/member/15615-siamack در ساعت 14-12-2012, 09:00 PM
صبر کنید ..
X