اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اولین گوشی مبتنی بر ویندوز فون ۸ Samsung با نام ATIV S رو نمایی شد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اولین گوشی مبتنی بر ویندوز فون ۸ Samsung با نام ATIV S رو نمایی شد.

    با وجود آنکه در این روز ها نوکیا به شریک اصلی مایکروسافت در عرضه تلفن های مبتنی بر ویندوز فون تبدیل شده است و باید در ۵ سپتامبر منتظر نوکیا و سری جدید گوشی های لومیا مبتنی بر ویندوز ۸ باشیم ٬ سامسونگ امپراطور دنیای متن باز آندروید٬ در کنفرانس خود در نمایشگاه IFA برلین نشان داد که علاوه بر آندروید می تواند یک مهره تعیین کننده برای ویندوز فون نیز باشد و حتی زودتر از نوکیا٬ اولین سرباز ویندوز فون ۸ را به میدان جنگ بفرستد. بله Samsung ATIV S اولین اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون ۸ است.



    در نخستین نگاه متوجه خواهیم شد برخلاف محصولات آندرویدی این شرکت٬ با یک گوشی با کیفیت ساخت بالا طرف خواهیم بود٬ Samsung ATIV S دارای یک بدنه آلمینیومی با ضخامت 8.7 میلیمتر است که علاوه بر زیبایی٬ احساس یک گوشی با کیفیت را به کاربر منتقل می کند. صفحه 4.8 اینچی این مدل از نوع HD Super AMOLED بوده و جنس صفحه نمایش نیز از نوع ضد خش Gorilla 2 می باشد. این مدل از پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده می کند و دارای دو دوربین است که دوربین عقب ۸ مگایپکسل و دوربین جلو ۱.۹ مگاپیکسل قدرت دارد.
    Samsung ATIV S در دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگ عرضه خواهد شد و البته با ساپورت Micro sd



    در یک جمع بندی می توان گفت اولین سرباز ویندوز فون زیبا٬ قدرتمند و البته با کیفیت بالایی است و برخلاف اکثر تلفن های همراه سامسونگ به خصوص گالاکسی اس ۳ که از متریال های به ظاهر بی کیفیتی ساخته شده است٬ دارای یک بدنه با کیفیت آلمینیومی است. Samsung ATIV S شاید بتواند رقیب سرسختی برای تلفن های لومیای جدید باشد که در پنجم سپتامبر معرفی خواهد شد.
    Samsung ATIV S نیز به مانند دیگر محصولات معرفی شده در کنفرانس سامسونگ٬ قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X