اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سونی از تبلت Xperia Tablet S خود رو نمایی کرد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سونی از تبلت Xperia Tablet S خود رو نمایی کرد.


    سونی با ارائه اولین تبلت های خود با نام های Tablet S و Tablet P توانست ثابت کند که همواره دارای ایده های جذاب و نویی در ضمینه طراحی می باشد ولی این دو تبلت موفقیت چشم گیری را در بازار به دست نیاوردند تا اینکه امروز سونی در نمایشگاه IFA از تبلت جدید خود با نام Xperia Tablet S رو نمایی کرد . تبلت جدید شباهت ظاهری زیادی به مدل قبلی یعنی Tablet S دارد مخصوصا در قسمتی که به مانند یک مجله بدنه دستگاه به پشت تا شده است. اما واضح است که سونی و تمام رقبای آن از ارائه تبلت های قدیمی خود درس هایی گرفته و تجربیاتی کسب کرده اند.

    Xperia Tablet S با سیستم عامل اندروید 4.0 و پردازنده Tegra 3 به بازار عرضه خواهد شد اما مهمتر از این دو ، سونی از قابلیت های والای نرم افزاری خود در این تبلت به نحو احسن استفاده خواهد کرد.مدل قدیمی یعنی Tablet S سونی دارای یک فرستنده مادون قرمز بود که آن را به یک ریموت کنترل همه فن حریف تبدیل کرده بود ،و سونی برای استفاده هر چه راحت تر از آن قابلیت های ویژه ای را نیز به این ریموت اضافه کرده بود مانند پشتیبانی از مایکرو ها که شما را قادر میساخت تنظیمات آن را شخصی سازی کنید و یا تنها با یک فشار وارد کانال خاصی شوید. همچنین نرم افزار مخصوص سونی این تبلت را به یک راهنمای تصویری از برنامه های تلوزیون تبدیل میکرد ، به مانند چیزی که قبلا در گلکسی تب های سامسونگ شاهد آن بودیم.

    ترفند های نرم افزاری کاربردی و بسیار زیادی در تبلت های سونی وجود دارد که از جمله آن ها به Guest Mode می توان اشاره کرد . این قابلیت به شما اجازه میدهد تا محدودیت هایی را در استفاده از نرم افزار ها و یا تنظیمات برای کاربران مختلف ایجاد کنید ،مانند خاموش کردن دسترسی به Play Store که مانع از دسترسی کودکان به فروشگاه نرم افزاری میشود و این امکان بسیار مفیدی می باشد.

    برخی از قابلیت های نرم افزاری سونی به صورت از قبل نصب شده بر روی تبلت ها قرار دارند مثل نرم افزار PlayMemories و نرم افزار Reader . نرم افزار های کوچکی هم مانند ویجت ها که بر روی گلکسی نوت شاهد آنها بودیم نیز بر روی این تبلت ها وجود دارد که اطلاعات سریع و پیوسته ای را اعم از یادداشت ها و تقویم را در اختیار شما قرار می دهند.در حالت کلی نسخه اندروید نصب شده بر روی این تبلت جدید سونی بسیار شبیه به اندروید های نصب شده بر روی گوشی های سری اکسپریا می باشد و این برای اولین بار است که سونی تبلت خود را با برند بسیار معروف اکسپریا وارد بازار میکند.

    لوازم جانبی ای که برای تبلت Xperia Tablet S به صورت رسمی از سوی سونی رونمایی شد بسیار زیبا و کاربردی به نظر می آیند. سونی یک پوشش محافظ با قیمت $99.99 برای تبلت جدید خود معرفی کرد که در ظاهر واقعا شباهت زیادی به Microsoft Surface's Touch Cover دارد. این کاور بسیار سبک و نازک طراحی شده است و دارای یک کیبورد داخلی کامل می باشد .همچنین یک پایه نگه دارنده با قیمت $99.99 از طرف سونی برای این تبلت معرفی شد که می تواند تبلت را در موقعیت هایی شبیه به یک تلوزیون نگه دارد . لوازم جانبی معمولی نیز همراه این تبلت معرفی شدند مانند داک ، شارژر و نگه دارنده بدون کیبورد.

    تبلت Xperia Tablet S روز هفتم سپتامبر روانه بازار خواهد شد و شما از هم اکنون قادر به پیش خرید آن از طریق وب سایت سونی میباشید. این دستگاه با حافظه 16 و 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و چیزی مابین $399 تا $599
    قیمت خواهد داشت.در ادامه میتوانید تصاویری از این محصول دوست داشتنی را ملاحضه بفرمایید :









    منبع : theverge



    ذکر منبع الزامیست

    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 29-08-2012, 09:41 PM
صبر کنید ..
X