اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نوار استارت به ویندوز ۸ در دیوایس های سامسونگ باز خواهد گشت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نوار استارت به ویندوز ۸ در دیوایس های سامسونگ باز خواهد گشت

    روز های زیادی تا عرضه ویندوز ۸ نمانده است و تمامی شرکای مایکروسافت در عرضه ویندوز٬ در حال معرفی لپ تاپ ها یا تبلت ها مبتنی بر ویندوز ۸ هستند. تمامی شرکت های اصلی در تولید دیوایس های ویندوزی به مانند همیشه امکاناتی مخصوص خود را در ویندوز عرضه می کنند. با تصاویری که از ویندوز ۸ روی لپ تاپ سری ۷ سامسونگ منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ برای کاربران خود در لپ تاپ ها و احتمالا تبلت ها نوار استارت را برای کاربران برگردانده است٬ البته این بازگشت نوار استارت با یک رابط گرافیکی جدیدی انجام شده است.


    گزینه نوار استارت بر روی یک داک در وسط دسکتاپ قرار داده اشت. اما به مانند همیشه در طراحی های سامسونگ یک مسئله مشکل ساز وجود دارد. طراحی این داک که به صورت پیش فرض دارای دو آیکون تنظیمات و استارت منو است کاملا شبیه همتای خود در نسخه مک است و شاید بتوان گفت که شاهد یک نمونه کپی دیگر سامسونگ از اپل خواهیم بود


    عکس بالا: نمونه داک ارائه شده توسط سامسونگ در ویندوز ۸ و عکس پایین مربوط به داک مک

    نوار استارت بخشی از سیستم عامل ویندوز بود که در طی تغییر های ویندوز ۸ ٬ جای خود را به رابط مترو داد و گزینه نوار استارت از ویندوز برای همیشه حذف شد. براساس نظر بسیاری از منتقدین ویندوز ۸ ٬ حذف نوار استارت باعث سردرگمی بسیاری از کاربران خواهد شد.
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X