اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سامسونگ نسخه دانش آموز گاکسی تب 7 اینچی را عرضه کرد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سامسونگ نسخه دانش آموز گاکسی تب 7 اینچی را عرضه کرد.

    سری گالکسی تب سامسونگ شاید پرفروش ترین یا بهترین نباشد ولی مطمئنا میتوانید نیازهای کاری خود را برطرف کنید آن هم با یک قیمت بسیار معقول.این سری تبلت ها در سایز های مختلف از 7 اینچ تا 11.8 اینچ که به زودی به بازار خواهد آمد ، عرضه می شود


    سامسونگ امروز برای افزایش فروش خود برای کوچکترین تبلت این سری یعنی مدل 8 اینچی آن نسخه جدید برای دانش آموزان عرضه کرد که می تواند برای این قشر بسیار با صرفه باشد.قیمت این نسخه نیز همانند نسخه اصلی این تبلت از 249 دلار برای تبلت 8 گیگابایتی شروع می شود با این تفاوت که با آن یک کیبورد وی ک USB کانکتور نیز عرضه می شود.



    در کنفرانس این نسخه گفته شد که برای تایپ راحت تر و سریع تر یک کیبورد و همچنین یک usb کانکتور برای اتصال دستگاه هایی همانند هارد اکسترنال ، دوربین و ... نیز عرضه خواهد شد که ارزشی حدود 100 دلار دارند.

    حال یک سوال ایا ما این دستگاه را پیشنهاد می کنیم؟ هم بله هم خیر . اولین رقیبی که در نگاه اول به عنوان جایگزین مطرح می شودNexus 7 خواهد بود که نه تنها از قیمت کمتر بلکه از صفحه نمایش با رزولوشن بالا تر ، پردازنده قوی تر ، نسخه جدید تر اندروید ، پشتیبانی کامل گوگل از آن برای نسخه های اتی Android و کیفیت ساخت و طراحی بهتر نیز بهره می گیرد.




    در واقع بیش از هرچیز انتخاب این دو به شما بستگی دارد اگر به دنبال هک کردن ، نصب tweak های مختلف هستید مطمئنا گزینه ایده ال شما Nexus 7 خواهد بود اما اگر این قدر ها هم اهل تکنولوژی نیستید و به امکاناتی که اندروید به صورت پیش فرض به شما ارائه می دهد راضی هستید باید گالکسی را انتخاب کنید هم باتری بهتری داردهم قابلیت افزایش میزان حافظه از طریق مموری کارت را دارد هم در دست گرفتن آن راحت تر است و مهمتر از همه اینکه با یک کیبورد و usb کانکتور عرضه می شود!


    این نسخه از گالکسی از امروز در اکثر فروشگاه های اینترنتی دنیا همانند Amazon و Best Buy قابل خریداری است.

صبر کنید ..
X