اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

با آندروید 4.1 جیلی بین بیشتر آشنا شویم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • با آندروید 4.1 جیلی بین بیشتر آشنا شویم

    گوگل در کنفرانس سالانه خود آخرین آپدیت آندروید بستنی حصیری را منتشر کرد اما این آپدیت نام جدیدی به خود گرفته و هم اکنون باید به جیلی بین 4.1 سلام کنیم . همانطور که از ورژن این آپدیت مشخص است نباید انتظار تغییرات بزرگی در آن داشته باشیم هرچند که گوگل سوپرایز های خاصی برای این آپدیت ارائه کرده است .

    • سریع تر و شفاف تر

    یکی از مشکلات آندروید روی اکثر تلفن همراه های مبتنی بر این سیستم عامل ناکافی بودن رونی حرکت در بین منوها بود. گوگل با استفاده از پروژه ای به نام کرده ( butter ) توانسته یک هماهنگی کاری بین گرافیک و پردازنده ایجاد کند و در نتیجه همه سیستم عامل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه کار می کند. گوگل می گوید جواب دهی سیستم عامل به درخواست شما آنقدر سریع هست که سرعت تغییر صفحات از زیر انگشتان شما آغاز می شود و به مانند ورق زدن یک کتاب روان است. گوگل با استفاده از یک دوربین که قابلیت ضبط تصاویر ۳۰۰ فریم در ثانیه را داشت این سرعت حرکت منو ها با نسخه قبلی بستنی حصیری را مقایسه کرده است .



    • ساده٬ زیبا و هوشمند . آپدیت بخش notfication

    کاربران آندروید در گذشته می توانستند برخی از تنظیمات را در بخش notfication انجام دهند. حال دسترسی بیشتری به انان داده شده است و کاربرانی می توانند بطور مستقیم از notfication بسیاری از کارهای خود را انجام دهند. می توانند ایمیل بفرستند یا برگشت تماس انجام دهند یا حتی عمیق تر به سرویس هایی مانند گوگل پلاس یا ایمیل خود دسترسی داشته باشند .



    • ویجت ها جادویی کار می کنند

    در جیلی بین می توانید هرچه بهتر Home screen خود را شخصی سازی کنید. اگر ویجت جدیدی را اضافه کنید بقیه ویجت ها برای آن جای خالی باز می کنند و اگر ویجت شما بزرگتر از اندازه نرمال باشد خود به خود ویجت تغییر سایز داده و کوچک می شود و همچنین می توانید بسیار راحت های اپلیکشین های خود را در صفحه بچینید. آنقدر راحت که تاکنون آنرا تجربه نکرده اید .



    • سرعت کار و به اشتراک گذاری عکس ها


    یکی از قابلیت خاص بستنی حصیری عکس برداری سریع تر نسبت به ورژن های قبل بود و حال با جیلی بین به همان سرعت می توانید عکس های خود را دیده ٬ ادیت کرده و به اشتراک گذارید. همه چیز بسیار بهتر در دسترس خواهد بود




    • کیبورد هوشمند تر


    کیبورد این نسخه بسیار هوشمند تر شده است. کیبورد حدس می زند کلمه بعدی شما چیست حتی قبل از آنکه شما شروع به تایپ کنید و همچنین قابلیت تایپ صوتی نیز در حالت آفلاین امکان پذیر شده است و می توانید براحتی بدون اینترنت با گفتار صحبت های خود را به متن تبدیل کنید. این قابلیت فعلا بصورت انگلیسی ارائه می شود اما در آینده ۲۸ زبان از جمله فارسی به آن افزوده خواهد شد .



    • Android Beam


    با کمک چیپ NFC نسخه جیلی بین این امکان را برای همه آندروید داران فراهم می کنند که اطلاعات خود را بین همدیگر انتقال دهند . کاربران می توانند شماره تلفن ها٬ وب سایت ها٬ ویدیو های یوتویب و اپلیکشین های خود را انتقال می دهند و تنها دو گوشی که به چیپ NFC مجهز باشند لازم است



    • جستجوی بهتر


    در قدم اول بخش جستجوی این نسخه از اول طراحی شده و امکانات بهتر و جواب های دقیق تری را در دسترس کاربران قرار می دهد اما بخش هیجان انگیز این قسمت جستجوی صوتی آن است . کاربران دیگر می توانند سوالات های خود را بصورت صوتی از آندروید بپرسند و جیلی بین با استفاده از دیتا بیس گوگل به آنان بهترین جواب را می دهد.


    • Google New

    در جیلی بین Google new دستیار هوشمند شما خواهد بود. او به شما قبل از آنکه بیرون روید وضعیت هوا را می گوید و یا ترافیکی که انتظار هست برای سر راه شما باشد را به شما اطلاع می دهد. حتی این دستیار هوشمند با توجه به زمانی که در راه برای رسیدن به مقصد هستید پیشنهاد می دهد که چه موقع از خانه خارج شوید. این دستیار نیز از نتایج تیم های ورزشی مورد علاقه شما خبر دارد و حتی زمان بلیط های هواپیمای شما را نیز به شما یادآوری می کند





    این تمام چیزی است که در آندروید 4.1 در انتظار کاربران را می کشد. این نسخه بسیار سریع تر از آنچه شایعات می گفت منتشر می شود و در ماه جولای در دسترس خواهد بود. البته این نسخه نخست بر روی تلفن نکسوس اس ٬ گالاکسی نکسوس و تبت موتورلا زوم می نشیند و البته برای رسیدن به دیگر تلفن های همراه مطمئنن باید ماه ها صبر کرد .
    به نظر می رسد گوگل خود را آماده مبارزه با ios 6 و ویندوز فون 8 کرده است

    در حاشیه این معرفی نیز گوگل اعلام کرد اپلیکشین گوگل پلاس برای تبلت های آندرویدی از امروز برای دانلود آماده است و برای آیپد این اپلیکشین بزودی عرضه می شود.
    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 28-06-2012, 02:35 AM
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    به عنوان یک کاربر ios ٬ نظر خود را با ما در میان بگذارید

    http://www.i-phone.ir/forums/thread69875.html
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر

    صبر کنید ..
    X