اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

کنفرانس Google I/O و احتمالات آن

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • کنفرانس Google I/O و احتمالات آن

    پس از کنفرانس اپل در ۱۱ جون و کنفرانس مایکروسافت در ۱۸ جون حال نوبت به گوگل رسیده است که فردا در ۲۷ جون کنفرانس برنامه نویسان خود را که به نام Google I/O شناخته می شود برگزار کند. گوگل هیچ خبر رسمی ای پیرامون مسائل مربوط به کنفرانس ارائه نکرده است ولی تا حدود زیادی می توان گفت که فردا در کنفرانس گوگل باید شاهد چه چیز هایی باشیم .

    • آپدیت جیلی بین برای آندروید


    تا مدتی پیش تصور می شد که نسخه جیلی بین به عنوان نسل جدید سیستم عامل آندروید معرفی خواهد شد اما در اشتباهی که در مارکت گوگل که به نام Google play شناخته می شود به وجود آمد مشخص شد که نسخه جیلی بین تنها یک آپدیت برای نسخه بستنی حصیری خواهد بود . این نسخه با آپدیت 4.1 به گوشی های آندرویدی در اواخر سال 2012 ارائه می گردد. براساس منابع میتوان تغییرات این ورژن را به عمر بهتر باطری٬ پیشرفت بخش سرچ و اضافه شدن مرورگر کروم به عنوان مرورگر اصلی این سیستم عامل نام برد.

    • تبلت نکسوس


    بعد از مدت ها باید در این کنفرانس شاهد یک تبلت تمام گوگلی باشیم. تبلتی که بازار تبلت های ارزان قیمت ۷ اینچی را هدف قرار خواهد داد. این تبلت با قیمت ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد .
    برای اطلاعات بیشتر به تاپیک زیر مراجعه کنید
    http://www.i-phone.ir/forums/thread69736.html

    • یک دیوایس برای stream موزیک و فیلم

    شایعاتی زیادی در یک سال اخیر مبتنی بر ارائه محصولی از گوگل برای مقابله با سیستم Airplay اپل به گوش می رسد. سیستمی که امکان استریم موزیک و فیلم را برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها در دسترس کاربران قرار می دهد. پیش بینی می شود که این ابزار فردا در کنفرانس گوگل معرفی شود .

    • Google Maps برای iOS

    هماهنطور که در کنفرانس WWDC شاهد آن بودیم اپل آخرین حلقه اتصال به گوگل را از ios جدا کرد و برای همیشه با Google maps در این سیستم عامل خداحافظی کرد. اپل سالهاست با خرید شرکت های مختلف نقشه برداری و ساخت نقشه در فکر ساخت نقشه های خود بود که سرانجام در کنفرانس wwdc ٬ اپل این نقشه ها را معرفی کرد. اما گوگل براساس اخباری که از قبل داشتیم درآمد زیادی از حضور خود در ios بدست می آورد حتی درآمدی بیشتر از آنچه از آندروید به گوگل می رسد پس طبیعتا جدایی از ios برای گوگل بسیار گران تمام خواهد شد. پس گوگل غیر مستقیم اعلام کرد که همچنان به حضور خود در ios ادامه می دهد اما نه به عنوان یک app دیفالت ٬ شاید سری جدید نقشه های گوگل با قابلیت هایی مانند نقشه های 3D را در قالب برنامه Google erath برای ios ارائه شود


    • جوابی برای سیری


    این روزها رقیب های زیادی برای سیری معرفی می شوند و آخرین نمونه از آنها S voice سامسونگ است که البته زیاد موفق نبود و خبر هایی نیز از HTC به گوش می رسد که بر روی دستیار صوتی مخصوص به خود کار می کند. در این میان این احتمال وجود دارد که خود گوگل نیز دست به کار شود و دستیار صوتی خود را برای آندروید معرفی کند.


    جدای از احتمالات اصلی٬ احتمالا گوگل تغییراتی نیز در Google wallet خواهد داد و یا بیشتر از پروژه عینک گوگل سخن خواهد گفت . این کنفرانس فردا ۷ تیر برگزار خواهد شد و خبر های آن در انجمن تخصصی آیفون منعکس خواهد شد .
    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 26-06-2012, 08:47 PM
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    ربات سبز پر از لوبیای ژله ای

    همونطور که خبر دارید شرکت گوگل عادت دارد نمادی از نام سیستم عامل های موبایل خود را به صورت مجسمه های سه بعدی جلوی محل کار خود نصب کند. جدیدا این شرکت اقدام به نصب یک ربات شیشه ای پر از لوبیا های ژله ای رنگارنگ در کنار بقیه مجسمه ها کرده است که نشان از ارایه نسخه بعدی این سیستم عامل یعنی 4.1 با نام مستعار Jelly Bean (یا همون جیلی بیلی خودمون) دارد.
    حالا دیگر احتمال معرفی این سیستم عامل در کنفرانس Google I/O که امشب ساعت 9.00 به وقت ایران برگزار خواهد شد تبدیل به یقین شده است.
    باید منتظر ماند تا از تغییرات این سیستم عامل نسبت به نسخه پیشین مطلع شد ولی با توجه به نام این نسخه یعنی 4.1 احتمالا تغییرات اساسی و بنیادی در آن نخواهیم دید.به احتمال زیاد تبلت جدید گوگل با این سیستم عامل رونمایی خواهد شد.

    منبع خبر :

    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 27-06-2012, 05:54 PM

    نظر

    صبر کنید ..
    X