اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نابرابری عرضه و تقاضای Galaxy S III

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نابرابری عرضه و تقاضای Galaxy S III

    کم تر از دو ماه از عرضه رسمی نمونه جدید از خانواده گلکسی میگدرد. این در حالی است که به تازگی سامسونگ اعلام کرده که در حفظ تعادل بین عرضه Galaxy S III و تقاضای برای این تلفن هوشمند با مشکل مواجه شده است. با این وجود، این شرکت به دنبال این است که در جولای مجموعاً به فروش 10 میلیون نسخه از این کالا برسد.
    Shin Jong-Kyton رییس بخش ارتباطات سامسونگ، اعلام کرد: برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا برای شرکت شخت شده است. با این وجود او امیدوار است که سامسونگ در فاصله دو ماه پس از عرضه Galaxy S III به تعداد 10 میلیون نسخه برسد.
    صفحه ی 4.8 اینچی AMOLED، نقدهای مثبت بسیاری را به همراه داشت. اما تکونولوژی S-Voice که برای مقابله با سیری اپل ارائه شده، نا امید کننده خوانده شده.
    البته سامسونگ در ارائه آمار، همیشه تعداد گوشی هایی را برای فروش به نمایندگی های سراسر دنیا ارسال می شود، ذکر می کند و در مقایسه، اپل در گزارشات فصلی خود، تعداد گوشی هایی را که به دست مشتری رسیده، اعلام می کند.



    سامسونگ و اپل بزرگترین تولیدکننده گان تلفن همراه هوشمند هستند. به نظر می رسد این دو شرکت 52.3 درصد بازار موبایل را درسال 2013 از آن خود کنند.
    اولین رقیب Galaxy S III آیفون 4S است که در سال 2011 به بازار آمد. البته قطعا اپل با عرضه آیفون نسل جدید به دنبال شکست دادن این محصول سامسونگ خواهد بود.


    منبع خبر :

    لطفا منبع خبر حفظ شود
صبر کنید ..
X