اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

با تبلت گوگل نکسوس آشنا شویم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • با تبلت گوگل نکسوس آشنا شویم

    یکی از جذاب ترین شایعه های دنیای تکنولوژی در یک سال اخیر٬عرضه تبلت گوگل است. تاکنون تبلت های آندرویدی زیادی وارد بازار شده اند و شاید در بین آنها فقط تبلت آمازون آن هم بخاطر قیمت ارزانش ( ۱۹۹ دلار ) کمی موفق بود ولی آنچه که مسلم است این است که گوگل تنها با عرضه یک تبلت کاملاً گوگلی می تواند در بازار تبلت هایی که فعلا تمام و کمال در دستان آیپد است پا به عرصه رقابت بگذارد، و در حال حاضر گوکل قدم اول خود را برای این رقابت سخت برداشته است . تبلتی که بیشتر از سایر دیوایس ها با آندروید سازگار باشد و البته با قیمت کمی بازار تبلت های ارزان قیمت را هدف بگیرد٬ در اینجاست که باید گوگل نکسوس را به شما معرفی کنیم !
    سایت گیزمودو که سابقه طولانی در انتشار اخبار دقیق از دیوایس هایی که هنوز بصورت رسمی منتشر نشده اند دارد٬ امروز در خبری مشخصات دقیق گوگل نکسوس را منتشر کرد .


    این تبلت ۷ اینچی دارای یک پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز چهار هسته ای می باشد ٬ این پروسسور از نوع Tegra 3 خواهد بود و GPU این تبلت از یک چیپ قدرت مند ۱۲ هسته ای GeForce بهره می برد بهمراه ۱ گیگابایت رم . این تبلت در دو حجم ۸ و ۱۶ گیگ عرضه خواهد شد .
    از دیگر مشخصات این تبلت می توان به داشتن چیپ NFC و ساپورت Google Wallet اشاره کرد که احتمالا فقط برای کاربران آمریکا خواهد بود و البته داشتن Google Beam هم یکی دیگر قابلیت های خاص این تبلت می باشد .
    صفحه نمایش این تبلت از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ خواهد بود . این تبلت همچنین دوربین پشت نخواهد داشت و از یک دوربین ۱.۲ در جلو بهره خواهد بود . باطری این تبلت نیز عمر ۹ ساعته به کاربران هدیه می دهد . قلب تپنده این تبلت نیز آندروید نسخه ۴.۱ که به نام Jelly Bean معرفی خواهد شد ٬ است .

    در نهایت قیمت این تبلت ۱۹۹ دلار برای نسخه ۸ گیگ و ۲۴۹ دلار برای ۱۶ گیگ خواهد بود. می توان به طور یقین گفت این تبلت بازار تبلت ۱۹۹ دلار آمازون را هدف قرار داده است و بسیار بعید به نظر می رسد بازار آیپد و تبلت های مایکروسافت در آینده تحت تاثیر گوگل نکسوس قرار بگیرند. گوگل نیز باید شیوه جدیدی برای عرضه محصول خود پیدا کنید و گرنه دچار سرنوشت Nexus one خواهند شد . nexus one گوگل اگر چه گوشی بسیار خوبی بود ولی به علت اینکه گوگل فکر مناسبی برای عرضه آن نکرده بود و فقط بصورت آنلاین یا خرید از چند فروشگاه خرده فروشی ٬ تهیه آن امکان پذیر بود خیلی زود به یک محصول شکست خورده تبدیل شد. بهرحال این تبلت در کنفرانس گوگل بهمراه نسخه آندروید ۴.۱ که به نام Jelly Bean شناخته می شود ٬ در چند روز آینده معرفی خواهند شد.



    منبع خبر : Gizmodo



    لطفا منبع خبر حفظ شود

    ویرایش توسط RedBull : https://i-phone.ir/forums/member/46584-redbull در ساعت 25-06-2012, 08:02 PM
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X