اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

قیمت تبلت های مایکروسافت مشخص شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • قیمت تبلت های مایکروسافت مشخص شد



    بعد از رونمایی تبلت های مایکروسافت و بررسی جزئیات مربوط به آن، اکنون یک منبع نزدیک به این کمپانی، ما را از شایعات مربوط به قیمت گذاری های این تبلت ها فاصله داده و قیمت های نهایی این تبلت ها را مشخص کرده است. شایعاتی که دیروز مبنی بر قیمت این تبلت ها منتشر شد، مدل Windows RT و Windows 8 Pro را به ترتیب ۵۹۹ و ۹۹۹ دلار مشخص شد که نهایاتا این منبع موثق، مدل Window RT را ۵۹۹ دلار و مدل دیگر که بسیار قدرتمند و دارای Windows 8 Pro می باشد، ۹۹۹ دلار مشخص کرده است. به نظر می رسد این قیمت ها با اظهارات Panos Panay که در مقدمه کنفرانس مطرح شد مطابقت دارد. او در کنفرانس اذعان داشت که قیمت مدل Windows RT با دیگر تبلت های هم سطح که دارای حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگ می باشد مطابقت دارد.

    از دیگر زوایع می توان دریافت که این قیمت گذاری کاملاً زیرکانه می باشد، امروز خبری مبنی بر اینکه تبلت های مایکروسافت تنها به WiFi دسترسی دارند مطرح شد، که در حد شایع می باشد، اما اگر به قیمت iPad 32GB WiFi نگاهی بیندازیم می بینیم که چیزی جز ۵۹۹ دلار نیست، با این تحلیل می توان دریافت که خبر مجهز بودن تبلت های مایکروسافت به تنها سیستم WiFi و این قیمت گذاری کاملاً جفت و جور است. اما اگر کیبورد این تبلت ها به طور مجزا و به عنوان یک لوازم جانبی در نظر گرفته شود به طور حتم شاهد افزایش قیمت می شویم. کیبوردی که هر دارنده ی این تبلت ها را وادار به خرید آن می کند.


    در این راستا نبلت Windows 8 Pro حدود ۹۰ روز بعد از عرضه Windows RT عرضه می شود. قیمت 999 دلاری تبلت Windows 8 مسلماً حکم یک UltraBook را برای مایکروسافت دارد، شاید رقیبی برای مکبوک ایر اپل باشد.







    مطاب مرتبط

    http://www.i-phone.ir/forums/thread69316.html

    http://www.i-phone.ir/forums/thread69519.html
    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 22-06-2012, 05:08 PM
صبر کنید ..
X