اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیپد ایر 2 را بیشتر بشناسید

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ اختصاصی ] آیپد ایر 2 را بیشتر بشناسید



    قصد داریم شما را با آیپد ایر 2 بیشتر آشنا سازیم. در این مقاله که کاملا برگرفته از وبسایت رسمی اپل هست، سعی شده معرفی کامل و جامعی از مشخصات فنی و ظاهری دستگاه به عمل بیاید.



    این بررسی توسط تیم i-Phone.ir صورت گرفته و هرگونه کپی برداری از متون و عکس ها، تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • #2
    طراحی





    آیپد ایر 2 با وزنی معادل 0.96 پوند و و همچنین ضخامتی برابر با 6.1 میلیمتر ( 18% کمتر نسبت به آیپد ایر )، عنوان نازک ترین، سبک ترین و ظریف ترین تبلت در دنیا را به خود اختصاص داده است.

    ظرافت و سبکی بی اندازه، فوق العاده قدرتمند برای انجام کارهای روزمره، دستگاهی که بتوانید تمامی کارهای روزمره خود را با آن انجام دهید. تمامی این ویژگی ها، درون آیپد ایر 2 وجود دارد.

    در زمان معرفی اولین آپید ( 4 سال پیش )، اپل استاندارد جدیدی را در ضخامت و وزن تبلت ها به دنیا معرفی کرد. بعد از آن و با معرفی آیپدهای جدیدتر، رفته رفته از وزن و ضفخامت آنها کاسته شد. اما با تکیه بر بدنه آلومینیومی، آیپد ایر 2 به هیچ عنوان قربانی قدرت در ازای کاهش ضخامت نشده است. از لحظه ای که آن را در دست خود می گیرید، متوجه محکم بودن و استقامت داشتن آن خواهید شد.





    برای طراحی صفحه نمایش نازک آیپد ایر 2، متخصصان اپل دست به بازطراحی صفحه نمایش رتینا زده اند. صفحه نمایش آیپدهای گذشته از سه لایه جدا از هم تشکیل می شد. اما در آیپد ایر 2، مهندسان اپل با در آمیختن سه لایه در یک لایه، نه تنها صفحه نمایش آیپد ایر 2 را نازکتر کرده اند، بلکه به دلیل بالا رفتن کنتراست و زنده تر شدن رنگ ها، تصویر فوق العاده بهتری را در آن شاهد خواهیم بود. در انتها با ایجاد یک پوشش ضد انعکاس، انعکاس صفحه نمایش آیپد ایر 2 به حداقل میزان ممکن برای تبلت ها در دنیا رسیده است.





    مشخصات صفحه نمایش آیپد ایر 2 عبارت است از :

    صفحه نمایش : 9.7 اینچ

    رزولوشن : 1536 * 2048

    تراکم پیکسلی : 3.1 میلیون پیکسل، 264 پیکسل در هر اینچ

    با وجود این تغییرات، صفحه LCD به چشمان و انگشتان شما نزدیکتر شده است. پس زمانی که شما صفحه نمایش را لمس می کنید، درست مانند حالتی است که مطلب مورد نظر را لمس می کنید. همچنین حساسیت صفحه نمایش نیز به طور محسوسی بالاتر رفته است و به همین دلیل، تشخیص لمس صفحه نمایش با دقت بیشتری انجام می پذیرد.







    طراحان اپل به همان اندازه که به جلوی بدنه آیپد توجه می کنند، به پشت بدنه آن نیز توجه می کنند. آیپد ایر 2 در سه رنگ فوق العاده نقره ای، خاکستری و رنگ زیبای جدید، یعنی طلایی عرضه می شود.







    متخصصان اپل همواره به فکر اثر محصولات اپل در دنیا هستند و به این امر نیز معتقد اند که این اثر، بعد از عمر مفید دستگاه نیز باید در نظر گرفته شود. به همین دلیل، اکثر محصولات اپل از مواد قابل بازیافت مانند آلومینیوم ساخته می شود.

    آپید ایر 2 بهترین مثال برای این موضوع است. آلومینیوم یک فلز قابل بازیافت است. تمامی آیپدها فاقد BVR و PVC هستند. در حقیقت، شرکت اپل دارای استاندارد خاصی در زمینه تولید دستگاه های فاقد BVR و PVC است. به همین منظور، دستگاه های تولید شده در کارخانه ها، در آزمایشگاه های اپل مجددا باز شده و از لحاظ موارد مضر برای طبیعت مورد بررسی قرار می گیرند.

    نظر


    • #3
      پردازشگر






      پردازنده 64 بیتی آیپد ایر 2با نام A8X ضمن مجهز بودن به موتور M8، با گرافیکی معادل 2.5 برابر و سرعت پردازشی معادل 40% بیشتر نسبت به آیپد ایر، لذت فوق العاده ای را در استفاده از این دستگاه به شما می بخشد.





      با این پردازنده 64 بیتی، آیپد ایر 2 با بسیاری از کامپیوترهای روز دنیا قابلیت رقابت را دارا می باشد. همچنین با عمر باطری 10 ساعت، به شما اجازه انجام بیشتر کارهای روزمره را می دهد.





      پردازشگر آیپد ایر 2 ( A8X ) در مقایسه با نسل قبل خود ( A7 )، دارای قدرت پردازشی معادل 40 درصد بیشتر است. از اجرای نرم افزارها گرفته تا رندر بازی ها، تمامی عملیات با سرعت فوق العاده بیشتری انجام می پذیرند. همچنین تمامی کارهای شما ( شامل زوم کردن، چرخاندن، Swipe کردن و ... ) با ظرافت و سرعت بیشتری اتفاق خواهند افتاد.





      پردازشگر A8X دارای قدرت گرافیکی 2.5 برابر نسبت به نسل قبل خود می باشد. به همین دلیل، آیپد ایر 2 دارای گرافیکی معادل سیستم های کامپیوتری روز دنیا و همچنین کنسول های بازی دارا است. بازی های گرافیکی و هچنین اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم، با سرعت و گرافیک فوق العاده ای روی صفحه نمایش قدرتمند رتینا اجرا خواهند شد.





      برای دستیابی به گرافیک و سرعت فوق العاده برای پردازش عملیات فوق، اپل است به تولید موتور پردازشگر Metal زده است. این تکنولوژی به برنامه نویسان اجازه می دهد تا بازی های در حد و اندازه کنسول های بازی طراحی کنند. این موتور، به گونه ای طراحی شده است تا با حداقل استفاده از گرافیک و پردازشگر، نهایت کیفیت و سرعت را به کاربر تقدیم کند.


      از آنجا که سخت افزار و نرم افزارهای تولید شده توسط اپل به صورت یکپارچه و هماهنگ با هم کار می کنند، آیپد ایر 2 با بهره گیری از 10 ساعت عمر مفید روزانه باطری، تنها قدرتمند نیست، بلکه بسیار کارآمد نیز هست. همچنین با توجه به ضخامت تنها 6.1 میلیمتر و وزن کمتر از یک پوند، این یک شاهکار مهندسی به حساب می آید.





      هنگامی که شما در حرکت هستید، موتور پردازشگر جدید M8 کلیه فعالیت های شما را به کمک شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و فشارسنج جدید محاسبه می کند. این موتور به صورت یکپارچه با پردازشگر A8X در تماس است. این موتور همچنین به صورت مداوم، 5 حسگر خود را کالیبره می نماید. به همین دلیل هر زمان که شما نیاز به استفاده این حسگرها را داشته باشید، تمام و کمال در خدمت شما هستند.

      نظر


      • #4
        Touch ID





        آیپد ایر به همراه تکنولوژی جدید Touch ID عرضه می شود. این تکنولوژی با استفاده از اسکن اثر انگشت شما، امنیتی بی سابقه به شما اهدا می کند. به همین دلیل، تنها با لمس دکمه هوم ( Home )، قفل صفحه نمایش آیپد ایر 2 باز خواهد شد. همچنین، با همین روش می توانید به راحتی از فروشگاه های آیتونز، آی بوکز و اپ استور خرید نمایید. با استفاده از تکنولوژی اپل پی ( Apple Pay ) نیز می توانید وارد دنیای جدیدی که فوق العاده راحت، امن و مطمئن هست، شوید.





        به وسیله تاچ آیدی، تنها کافی است شما انگشت خود را روی دکمه هوم قرار دهید. به همین راحتی قفل صفحه نمایش آیپد ایر 2 باز خواهد شد. این تکنولوژی، به صورت 360 درجه عمل خواهد کرد. به این معنی که نیازی نیست انگشت خود را در جهت خاصی روی دکمه هوم قرار دهید. در هر حالتی که هستید، آیپد ایر شما را شناسایی خواهد کرد.





        دکمه هوم قرار گرفته شده در آیپد ایر 2 از یاقوت کبود ساخته شده که یک رینگ از جنس استیل آن را احاطه کرده است. هنگامی که شما دکمه هوم را لمس می کنید، رینگ استیل انشگت شما را تشخیص می دهد و در همین زمان، تصویر اثر انگشت شما برای سنسور مربوطه ارسال می شود. سپس در صورت درست بودن، نرم افزار دستور را به صفحه نمایش ارسال کرده و قفل صفحه نمایش باز می شود. تمامی این عملیات تنها در یک پلک زدن به طول می انجامد.

        ایمنی و امنیت از اولیت های شما هنگام کار با یک دستگاه هستند. به همین دلیل، متخصصان اپل این تکنولوژی پیشرفته و امن را طراحی کرده اند تا تمامی اطلاعات به صورت شخصی برای شما نگهداری شوند. کد رمز عبور و یا تصویر اثر انگشت شما هیچوقت از دستگاه شما خارج نخواهد شد. همچنین به هیچ عنوان در سرویس آیکلود قابل پشتیبان گیری نخواهد بود و به سرورها و متخصصان اپل نیز ارسال نخواهد شد.

        تاچ آیدی تنها قفل صفحه نمایش را باز نمی کند، بلکه با استفاده از آن می توانید در بسیاری از اپلیکیشن های موجود در اپ استور وارد شوید و توسط سیستم اپل پی ( Apple Pay )، در امنیت کامل خرید کنید.




        نظر


        • #5
          دوربین





          دوربین iSight جدید موجود در آیپد ایر 2با بهره گیری از عدسی پیشرفته، سنسور بهبود یافته و پردازشگر تصویر قوی تولید شده توسط اپل، بهترین دوربین آیپد به شمار می رود. قابلیت های جدیدی مانند Panorama، ویدئوهای Time-Lapse، فیلم برداری اسلوموشن، Burst Mode و همچنین تایمر به دوربین آیپد ایر 2 اضافه شده اند. دوربین FaceTime HD جلوی دستگاه به صورت کامل به بهره گیری از سنسور بهبود یافته و پیکسل های بزرگتر برای عکاسی در محیط های با نور کم، بازطراحی شده است.

          دوربین آیپد ایر 2، مانند نسل قبل خود 8 مگاپیکسل و دارای رزولوشن 2448 * 3264 می باشد.





          توسط آیپد ایر 2 شما می توانید عکس های فوق العاده ای بگیرید. توسط قابلیت Burst Mode می توانید همزمان 10 عکس از یک منظره را شکار کنید. بعد از گرفتن عکس، نرم افزار به صورت اتوماتیک تصاویر را پردازش و بهترین عکس ممکن از میان 10 عکس گرفته شده را به شما نمایش می دهد.
          توسط قابلیت اسلوموشن، می توانید فیلم های 120 فریم بر ثانیه بگیرید.
          همچنین توسط قابلیت Time-Lapse می توانید تعداد زیادی تصویر را با سرعت زیاد پشت سر هم شکار نمایید و در نهایت یک فیلم فوق العاده زیبا را شاهد باشید.





          به محض گرفتن تصویر مورد نظر، کارهای زیادی با آن می توانید انجام دهید و آیپد ایر 2 این کار را برای شما به راحتی آب خودن کرده است. توسط قابلیت های پیشفرض ویرایش تصویر، می توانید به راحتی کنتراست، رنگ، روشنایی و ... تصاویر را ویرایش نمایید، روی عکس های ف ی ل ت ر های دلخواه خود را اعمال نمایید و یا از نرم افزارهای دیگری برای ویرایش تصویر استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید یک عکس را به عکس کارتونی تبدیل نمایید و بالون های نقل قول روی آن درج نمایید. با بهره گیری از صفحه نمایش بزرگ آیپد، تمامی این کارها به راحتی قابل انجام است.





          در نهایت با بهره گیری از قابلیت iCloud Photo Sharing می توانید یک آلبوم از عکس های خود درست نمایید و آن را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. همچنین آنها می توانند در مورد عکس های قرار گرفته توسط کامنت بگذارند و یا عکس های دلخواه خود را به آلبوم اضافه نمایند. تمامی این تغییرات به صورت اتوماتیک و همزمان در تمامی دیوایس ها اعمال خواهد شد. همچنین می توانید عکس های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

          نظر


          • #6
            وایرلس





            وای فای در آیپد ایر 2 سریعتر ( حدود دو برابر نسبت به آیپد ایر ) عمل خواهد کرد. به این ترتیب دانلود کردن فایل ها، تماشای آنلاین ویدئوها و سایر موارد فوق العاده سریعتر انجام خواهند شد. همچنین مدل Cellular دارای سرعت بیشتری در LTE می باشد. در این مدل، قابلیت انتخاب شبکه های مختلف نیز به کاربر داده خواهد شد.





            به وسیله قابلیت هات اسپات، می توانید اینترنت سیمکارت خود را برای دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال تصور کنید با تعداد زیادی از دوستان هستید و نیاز به استفاده از اینترنت توسط لپتاپ هست، ولی هیچ وای فای در دسترس نیست. در این لحظه، شما می توانید با به اشتراک گذاری اینترنت توسط آیپد ایر خود با استفاده از قابلیت هات اسپات، به کمک دوستان خود بیایید.

            نظر


            • #7
              رنگ بندی آیپد ایر شامل مشکی، نقره ای و طلایی





              مدل ها شامل Wi-Fi و Cellular





              سایز بدنه





              دکمه های دستگاه


              نظر

              صبر کنید ..
              X