اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بهترین بازی های آیفون سال ۲۰۱۸

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بهترین بازی های آیفون سال ۲۰۱۸

    اگر شما خوره ی بازی هستید، موبایلی بهتر از موبایل های آیفون برای بازی پیدا نخواهید کرد. فروشگاه نرم افزاری App Store نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت این شرکت است که این سیستم عامل را برای اجرای بازی ها مناسب کرده. با بیش از یک میلیون برنامه در این فروشگاه، گزینه های بازی در آیفون تقریبا بی حد و حصر است. اما پیدا کردن بهترین بازی های آیفون همیشه آسان نیست. با آی تی ویکی همراه باشید تا در دریای بازی های آیفون، شما را با بهترین های آن ها آشنا کنیم. برای گزینه های بیشتر نیز، می توانید بهترین بازی های اندروید را بررسی کنید، چرا که اکثر آنها برای آیفون نیز در دسترس هستند.

    HQ

    بازی HQ یک بازی زنده است که در آن شانس کسب جوایز نقدی دارید، اما فقط اگر تمام ۱۲ دور آن را بگذرانید. برنامه ی تلویزیونی آن نیز هر روز در ساعت ۹ شب و در ساعت ۳ بعد از ظهر پخش می شود.




    Pokémon Quest

    در بازی Pokémon Quest با پوکمون های مکعبی به یک ماجراجویی خواهید رفت. و در جزیره Tumblecube، شما به جستجو برای گنج پنهان و نبرد با پوکمون های وحشی خواهید پرداخت. این بازی همچنین ویژگی های شخصیت های Pokémon Blue و Pokémon Red را دارد.




    The Game of Life

    با بازی The Game of Life، شمامی توانید بازی های تخته ای را بر روی گوشی خود تجربه کنید. شما می توانید تمام مراحل زندگی را با این بازی تجربه کنید، مانند حضور در کالج، داشتن یک خانواده، شروع کار و موارد دیگر. با حالت چند نفره آنلاین، شما همچنین می توانید با دیگران بازی کنید یا با استفاده از یک دستگاه با دوستان خود بازی کنید. اما از آنجا که همه ما می دانیم که گاهی اوقات بازی زمان زیادی می برد، گزینه ای برای بازی درحالت Fast وجود دارد که به شما یک نسخه کوتاهتر از بازی را ارائه می دهد.




    Grand Theft Auto San Andreas

    بازی Grand Theft Auto: San Andreas در iOS به صورت مجدد و مخصوص، برای موبایل ارتقا یافته است. با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی، بازی Grand Theft Auto شما را به دنیای خلافکار ها باز می گرداند، به طوری که زندگی کارل جانسون را دنبال می کنید که در تلاش برای نجات خود از آنچه که پشت سر گذاشته، و بازگشت به خانه است.




    !Heads Up

    بازی !Heads Up نوعی دیگر از بازی های فکری است که ممکن است شما را مجاب به استفاده از خود کند. با استفاده از طیف گسترده ای سوال از افراد مشهور، حیوانات، تلفظ ها و موارد دیگر، با قرار دادن گوشی بر روی پیشانی خود (به طوری که خودتان نمیتوانید آن را ببینید)، شما می بایست کلمه ای را که روی کارت قرار دارد را با سرنخ هایی که دوستانتان به شما می دهند، حدس بزنید.




    Hole.io

    در بازی Hole.io شما باید سیاه چاله های خود را با خوردن همه چیز در مسیر خود کنترل کنید. با گسترش بیشتر آن، شما قادر به خوردن اشیا و سازه های بزرگتر هستید. اما شما همچنین باید مراقب اندازه سیاه چاله های مقابل هم باشید زیرا آنها شما را نیز می بلعند.




    Alto’s Odyssey

    بازی Alto’s Odyssey به عنوان یک دنباله برای بازی Alto’s Adventure است که آلتو را از کوه های برفی به بیابان های بزرگ منتقل می کند. با اسکی و سر خوردن از روی شن ها و مراحل بازی، این بازی در سبک دونده بی انتها با محتوای بصری خیره کننده خود، شما را مجذوب خود خواهد کرد.




    Limbo

    یک بازی در سبک پلتفرم فوق العاده با کنترل لمسی،بازی Limbo یک حماسه ی خیره کننده از یک پسر بچه است که در جنگل های پر خطر، سرگردان است. هیچ توضیحی، گفتگو و کمبود شگفتی های وحشتناک وجود ندارد. این بازی نوعی از بازی های ماجراجویانه و معماییست که پس از رد کردن مرحله متوجه سادگی معما ها خواهید شد.




    Ocmo

    بازی Ocmo بازی ایست که کمی تاریک است. در این بازی شما کنترل Ocmo را در دست دارید و باید خرگوش های عروسکی را بکشید. همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، موانع بازی نیز سخت تر می شوند و شما باید سعی کنید Ocmo را به سوی خرگوش ها هدایت کنید بدون اینکه OCMO خود را بکشید. با ۸۰ مرحله و بیش از ده ساعت گیم پلی، شما زمان زیادی را برای دانستن در مورد شخصیت بازی و چگونگی گذر کردن از مراحل دارید.




    Vikings: an Archer’s Journey

    در بازی Vikings: an Archer’s Journey شما کنترل یک شخصیت افسانه ای را در دست دارید که توسط خدایان وایکینگ به جهان زیرزمینی فرستاده شده است. شما باید از مهارت های تیر اندازی خود برای مواجهه با دشمنان خود در طول مسیر استفاده کنید.





    Fortnite

    اگر شما نمی توانید به اندازه کافی با Fortnite در رایانه یا کنسول بازی خود، بازی کنید، می توانید آن را بر روی گوشی آیفون خود نیز دانلود کنید. در این بازی شما به اتصال به اینترنت نیاز دارید، و Fortnite on mobile به شما اجازه می دهد تا در یک بازی ۱۰۰ نفره ی آنلاین رقابت کنید، همانطور که تلاش می کنید عنوان آخرین بازیکن را به دست آورید.




    Old Man’s Journey

    همانند بازی To the Moon، بازی Old Man’s Journey نیز بازی ایست با داستانی بسیار خاص در مورد زندگی و انتخاب هایی که میکنیم. شما به همراه Old man به سراسر کشور سفر می کنید و او را در مسیر با تغییر تپه و منظره در مقابل او و تعامل با اشیاء و افرادی که او با آنها ملاقات خواهید کرد، کمک می کنید. مکان ها و منظره های پر زرق و برق و انیمیشن های بازی تضمین می کنند که هرگز حواس شما از داستان بازی پرت نخواهد شد. این بازی کوتاه و ساده است و ممکن است دروازه ای برای تجربه ی بازی های دیگری که قرار است امسال عرضه شوند، باشد.




    Frost

    بازی Frost یک بازی پازلی با عوامل بصری خیره کننده و پر از رنگ های پر جنب و جوش و موسیقی پس زمینه قدرتمند است. در هر مرحله، شما با یک رنگ خاصی همراه با یک گوی که از رنگ های دیگر ارائه شده است سر و کار دارید. با توجه به این که گوی شما چه رنگیست، ماموریت شما اینست که رنگ های یکسان در کنار گوی را هدایت کنید. از آن جایی که بازی به طور ویژه به کاری که شما انجام می دهید مفروض نیست، چالش اصلی پیش روی شما، درک مفاهیم و پیشرفت در هر یک از مراحل است.




    Hocus

    بر اساس طراحی های هنرمند گرافیک M.C. Escher، بازی Hocus دارای ۱۰۰ مرحله برای حل است. هر معما از فرم های مینیمالیست ۳D به شکل مکعب یا خط ساخته شده است. همچنین به عنوان یک امتیاز دیگر در این بازی، یک موسیقی آرامش بخش نیز در پس زمینه پخش می شود.





    Poly Bridge

    این بازی طراحی یک پل است که توسط شما انجام می شود، سپس یک خودرو از روی آن می گذرد بدون آن که پل بریزد. البته، این نیز سرگرم کننده است تا ببینید که چگونه سقوط شما ممکن است مضحک باشد، و چگونه طرح های شما پوچ جلوه دهند. خوشبختانه Poly Bridge به شما این امکان را می دهد تا تمام این کارها را انجام دهید و می توانید پل ها و دستاوردهای خود را با سایر بازیکنان در سراسر جهان مقایسه کنید، زیرا مطمئنا کسی چیزی بهتر از شما (یا بدتر) ساخته است.




    Fallout Shelter

    در Fallout Shelter شما وظیفه کنترل و محافظت از دیگران را در برابر خطرات هسته ای بر عهده دارید. شما برای کنترل و ساختن اتاقی کامل برای حفظ شهروندان خود مجاز هستید و جامعه نیز همگام و همراه شماست.




    NBA 2K18

    یک سال دیگر، یک بازی دیگر از سری NBA 2K. این بار در NBA 2k18، کنترل های گیم پلی گسترش یافته است، از قبیل قابلیت های بیشتر بازی خوانی و گزینه ای برای دفاع از خود. همچنین یک حالت چند فصل با توانایی کنترل شخصیت ها و آینده ی آن ها، همچنین موسیقی جدید، تعاملات تازه و غیره وجود دارد.




    Monument Valley 2

    بازی Monument Valley 2 دنباله ی بازی Monument Valley است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. در این بازی، بازیکنان در کنترل RO قرار دارند و او کودک خود را از طریق سازه ها و معماری بی نظیری که از طراحی های M.C. Escher الهام گرفته شده، هدایت می کند. برای لذت بردن و فهم داستان، لازم نیست که قسمت اول بازی را تجربه کرده باشید ولی این بازی برای ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.




    Minecraft

    با استفاده از Minecraft، شما می توانید آب های روان موجود در بازی را با حفر کردن و ساختن، جریان دهید. شما همچنین در این بازی با توانایی ایجاد جهان های سه بعدی و کنترل آن را در دست دارید و می توانید در انواع مختلف حالت های گیم پلی به اکتشاف بپردازید.






    The Witness

    بازی The Witness یک بازی تک نفره با بیش از ۵۰۰ معماست که دارای گرافیک خیره کننده و جلوه های صوتی فراگیر است.داستان با بیدار شدن از خواب در یک جزیره متروکه شروع می شود و بدون هیچ تذکری از اینکه چگونه شما آن جا گرفتار شده اید. کشف سرنخ ها و حل تمام پازل های مختلف می توانید راه بازگشت به خانه ی خود را بیابید.




    Prune

    طراحی پشت بازی Prune ، همانند گرافیک تسکین دهنده ی آن است. فقط با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه، شما می توانید درخت خود را در برابر نور خورشید پرورش داده و از آن مراقبت کرده تا در طول زمان رشد کند. می توانید گل های خود را تمیز کنید و از تماشای شکوفه های آن ها لذت ببرید و از گل خود در برابر سموم و آفات مراقبت کنید. همینطور در طول بازی نیز می توانید با گردافشانی گل خود های خود نیز گیاهان بیشتری را رشد و پرورش دهید. با بالاتر رفتن مراحل، درجه سختی آن ها نیز بیشتر می شود، مانند درخت هایی که شروع به رشد کرده . به اندازه ای بزرگ می شوند که شاخه هایشان شروع به پیچ و تاب و درهم آمیختن می کنند.






    Florence

    طراح این بازی همان طراح برجسته بازی معروف Monument Valley است و داستان فلورنس، داستان دختر جوانیست که برای اولین بار عاشق شده است. از طریق یک سری از معما های مختلف، شما می توانید داستانی بی نظیر همراه با تصاویری خیره کننده را تجربه کنید.






    منبع: آی تی ویکی
صبر کنید ..
X