اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نرم افزار های برتر ماه جولای 2014

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نرم افزار های برتر ماه جولای 2014

    با سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز
    در پایان هر ماه میلادی٬ بر آن شدیم که نرم افزار برتری که در آن ماه که در Mac App store منتشر شده است را معرفی کنیم. و البته به دلیل آنکه با نرم افزار های جدیدی روبرو هستیم امکان قرار دهی لینک کرک برای آنان ممکن نیست٬ در ادامه پست اول٬ کاربران می توانند لینک های کرک را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

    امروز به معرفی نرم افزار های ماه جولای می پردازیم٬ امروز یک اپلیکیشن فوق العاده برای ارائه ها (Presenteation)٬ یک نرم افزار کاربردی با شناسایی اندازه ها در صفحه نمایش (با کارایی بالا برای طراحان وب و گرافیست ها) و دو برنامه کاربردی در زمینه موسیقی را برای معرفی داریم٬ آنان را دوست خواهید داشت.


    1- Flowboard



    Flowboard یک نرم افزار فوق العاده برای ارائه محتویات می باشد که زندگی خود را برای iOS شروع کرد و امکانات بسیاری را برای ساخت یک ارائه کامل به روی آیپد آورد. حال در ماه جولای٬ زمان برپایی یک جشن تولد برای نسخه مک این اپلیکیشن هستیم. Flowboard ابزاری را ارائه می کند که بیش از همیشه ساخت یک presenation را آسان تر می کند و البته ایده های بهتری را نسبت به Apple Keynote یا Microsoft Power Point در اختیار کاربران می گذارد. فایل های تولیدی توسط این اپلیکیشن قابل پخش را در تمامی پلت فرم ها دارد. اگر شما از کاربران Flowboard در iOS بوده اید٬ باید این نوید را به شما دهیم که نسخه مک بسیار کامل تر از نسخه iOS طراحی شده است.

    قیمت : 9.99 دلار







    2- Xscope 4



    اگر شما یک طراحی وب یا گرافیست هستید٬ Xscope 4 یک نرم افزار فوق العاده برای شما است. این نرم افزار به شما برای اندازه گیری٬ بررسی و تست طراحیتان کمک می کند٬ می توان با Xscope 4 لایه های طراحی را در اندازه اندازه مخلف برای صفحه نمایش های مختلف دید و مقایسه کرد. در کنار اینها٬ این نرم افزار برای داشتن یک طراحی دقیق تر با استفاده از رعایت خطوط بندی ها ابزار زیادی را ارائه می کند.

    قیمت: 49.99 دلار






    3- Capo 3.1


    اگر بخواهید نواختن آهنگ هایی که دوست دارید یاد بگیرید٬ سری به Capo بزنید. با درگ کردن یک موزیک از آیتونز به Capo ٬‌ این نرم افزار توانایی آنالیز آکورد های مربوط به موسیقی را دارد و در عین حال٬ با آهسته کردن سرعت پخش آهنگ (بدون از دست دادن کیفیت)٬ به کاربران در جهت شنیدن تمامی نت های موسیقی کمک می کند.
    در نسخه آخری این نرم افزار که در جولای منتشر شد٬ امکان ارسال اطلاعات به iCloud نیز وجود دارد٬ این قابلیت امکان ادامه دادن پروژه در دیوایس های iOS را نیز فراهم می کند.

    قیمت: 14.99 دلار




    4- Shazam


    شاید نرم افزار Shazam ٬ نیازی به معرفی ندارد٬ شازم معروف ترین نرم افزار در زمینه شناسایی موزیک های در حال پخش و ارائه اطلاعات پیرامون آن موزیک٬ از قبیل نام٬ آلبوم و البته لینک آیتونز آن قطعه از موسیقی. این نرم افزار در روز آخر ماه جولای برای مک منتشر شد. با شازم که در مک بصورت همیشگی در حال آنالیز صدا هاست٬ می توانید نام هر قطعه از هر آهنگ یا فیلمی را بدست آورید.

    قیمت: رایگان

    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    خیلی ممنون، کُلی کیف کردیم.
    لطفاً حداقل ماهی یبار از این پست ها بگذارید.

    نظر

    صبر کنید ..
    X