اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آموزش نصب Mountain Lion بصورت هکینتاش

Collapse
این تاپیک مهم علامت‌گذاری شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آموزش نصب Mountain Lion بصورت هکینتاش

    با سلام؛

    همونطور که اطلاع دارید در روز 25 جولای، شرکت اپل سیستم عامل جدید خودش با نام Mountain Lion رو عرضه کرد. این سیستم عامل حدود 200 ویژگی برجسته و متمایز با سیستم عامل قبلی اپل ( Lion ) رو دارا هستش که خیلی از این قابلیت ها واقعا کاربردی و کاربرپسند هستند.

    متاسفانه چون بیان این ویژگی ها در این تاپیک امکان پذیر نیست، به شما پیشنهاد میکنم حتما سری به این تاپیک ها بزنید :

    - http://www.i-phone.ir/forums/thread71251.html

    - http://www.i-phone.ir/forums/thread60659.html


    ( با تشکر از دوستای خوبم روزبه عزیز و آرین عزیز برای آماده کردن و ایجاد تاپیک های فوق )




    ================================================== ==

    ملزومات :



    برای شروع نصب این هکینتاش باید حتما حتما ملزومات زیر رو داشته باشید :


    1 ) اولین و مهمترین لازمه نصب این هکینتاش دسترسی به یکی از نسخه های سیستم عامل مکینتاش ( چه به صورت هکینتاش، و چه به صورت مکینتاش ) از سیستم عامل Leopard به بالاتر هستش ( از خود سیستم عامل Mountain Lion ای که روی سیستم دیگری هم نصب شده باشه، میتونین استفاده کنید ).

    2 ) پردازنده حداقل دو هسته ایی ( Core 2 Duo ) با پشتیبانی از معماری 64 بیتی.

    2 ) فلش مموری حداقل 8 گیگ که برای نصب از اون استفاده میشه.

    3 ) مادربرد با قابلیت بوت از روی فلش مموری

    4 ) حداقل RAM به میزان 2 گیگ

    5 ) فایل مربوط به سیستم عامل ML که میتونید از تاپیک زیر در انجمن تخصصی آیفون اون رو دانلود کنید : http://www.i-phone.ir/forums/thread71319.html

    6 ) دانلود برنامه UniBeast مخصوص سیستم عامل Mountain Lion ( لینک دانلود از سرور اختصاصی انجمن آیفون - لینک دانلود از سرور کمکی )

    7 ) دانلود برنامه MultiBeast نسخه سازگار با سیتم عامل Mountain Lion ( لینک دانلود از سرور اختصاصی انجمن آیفون - لینک دانلود از سرور کمکی )



    مشخصات سیستم تست شده ( سیستم خودم ) :

    مادربرد : Asus P8P67 Deluxe

    پردازنده : ( Intel Corei 5 - 2500K ( 3.3 GHz

    گرافیک : nVidia GeForce 560 Ti

    رم : DDR3 - Bus 1800 - 16 Gb



    ================================================== ==

    آماده سازی :



    - برای آماده سازی هارد و پارتیشن مورد نیاز برای نصب هکینتاش، بهتر هستش که از برنامه Disk Utility که در هنگام نصب سیستم عامل هم به اون دسترسی دارید، استفاده کنید. پس آموزش نحوه ایجاد پارتیشن مورد نیاز رو در هنگام نصب برای شما شرح میدم.


    - برای آماده کردن فلش مموری برای نصب این هکینتاش باید طبق مراحل زیر جلو برید :

    • ۱ - برنامه Disk Utility را یا از طریق /Applications/Utilities/Disk Utility و یا از طریق Spotlight ( با تایپ نام برنامه ) اجرا کنید.
    • ۲ - در ستون چپ فلش مموری را انتخاب کنید و در پنجره سمت راست تب Partition را مانند شکل انتخاب کنید :



    • ۳ - در قسمت Partition Layout تعداد ۱ پارتیشن را انتخاب کنید. سپس Options را کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه Master Boot Record را مانند شکل انتخاب کرده و Ok را کلیک کنید.


    • ۴ - پس از بازگشت به صفحه قبلی، در قسمت Name نام درایو خود را به دلخواه انتخاب کنید. در این آموزش من از نام Mountain Lion USB برای فلش مموری استفاده میکنم.
    • ۵ - در قسمت فرمت گزینه Mac OS Extended (Journaled) را انتخاب کنید.
    • ۶ - اکنون گزینه Apply را کلیک کنید.




    - اکنون با Finder خود مک ( یا با هر برنامه ایی که به جای Finder در حال استفاده از اون هستید )، به درون پوشه Applications برید و در اونجا یه پوشه جدید با نام


    Install OS X Mountain Lion
    ایجاد کنید. سپس درون این پوشه،* پوشه دیگه ایی با نام

    Contents
    درست کنید. اکنون درون این پوشه جدید، پوشه ای با نام

    SharedSupport
    ایجاد کنید. بعد از ایجاد پوشه ها، فایل DMG سیستم عامل Mountain Lion رو که دانلود کردید، rename کنید و اسم فایل جدید رو

    InstallESD
    بزارید. قاعدتا باید پسوند فایل همون DMG بمونه. حالا این فایل رو به درون پوشه

    SharedSupport
    که در بالا ایجاد کرده بودید ببرید.

    با اتمام مراحل بالا، باید ساختار پوشه های شما به صورت زیر باشه :






    بعد از اطمینان از صحت نام پوشه ها و نام فایل، دوباره به پوشه Applications برید و پوشه ایی که ایجاد کرده بودید رو انتخاب کنید، روی اون پوشه کلیک راست کنید و سپس گزینه Get Info رو انتخاب کنید. در پنجره باز شده، تب Name and Extentions رو باز کنید و در این قسمت اسم پوشه رو بدون تغییر باقی بزارید، فقط پسوند app. رو به انتهای نام پوشه اضافه کنید. حالا دکمه Enter رو بزنید. با این کار حتما سیستم عامل مک ازتون خواهد پرسید که آیا مایل به اضافه کردن پسوند به پوشه هستید یا خیر، که باید گزینه Add رو انتخاب کنید. ( مثل شکل زیر : )








    - در این مرحله توسط برنامه UniBeast ( که لینک دانلودش رو در قسمت ملزومات قرار دادم ) باید فایلهای مورد نیاز برای نصب Mountain Lion رو به فلش مموری منتقل کنیم. برای این کار هم برنامه UniBeast رو اجرا کنید و تنها کاری که باید انجام بدید، زدن دکمه Continue هستش. در صفحه Custome Install هم فقط در صورتی که قصد نصب بر روی لپ تاپ رو دارید گزینه Laptop Support رو انتخاب کنید، در غیر اینصورت هیچ گزینه ایی رو لازم نیست که تغییر بدید. ( دقت کنید که در صفحه ایی که درایو مقصد رو برای نصب کردن ازتون میپرسه، حتما فلش مموری رو انتخاب کنید. ( که با نام Mountain Lion USB هستش. )

    اگر تمام مراحل بالا رو درست رفته باشید، در صفحه زیر، مدت زمان کپی شدن فایلها باید قاعدتا طولانی باشه :



    اگر عملیات کپی در این صفحه خیلی کم ( کمتر از یکی دو دقیقه ) طول کشید، یکی از مراحل بالا رو درست انجام ندادید و باید مراحل بالا رو از قسمت آماده سازی دوباره انجام بدید.

    برای انجام عملیات کپی هم مقداری صبور باشید، چون ممکنه زمان نشان داده شده در هنگام نصب خیلی متغییر و نامعقول باشه، شما لازم نیست به این زمان اعتنایی بکنید. در کل حجمی حدود ۴.۵ گیگ باید به درون فلش مموری کپی بشه، و بسته به سرعت فلش مموری و مادربردتون، این زمان از ۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه متغییر هستش.


    بعد از اتمام کار برنامه UniBeast، فلش مموری آماده استفاده هستش. تنها کار باقی مانده، راه اندازی مجدد سیستمی هستش که قصد نصب هکینتاش رو روی اون دارید.



    ================================================== ==

    مراحل نصب :


    برای شروع نصب باید ابتدا فلش مموری رو بوت کنید. برای این کار باید طبق تنظیمات مادربردتون در بایوس، اولویت بوت شدن رو به فلش مموری تغییر بدید. راه حل سریعتری هم وجود داره که استفاده از Boot Menu هستش که لیست وسایلی که قابلیت بوت شدن رو دارند، توسط مادربرد سریع نشون داده شده و شما با انتخاب وسیله مورد نظر، اولویت بوت رو به صورت موقت به اون وسلیه تغییر میدید. میانبری که برای این کار در مادربردها در نظر گرفته شده، بسته به شرکت سازنده مادربرد و نوع مادربرد متفاوت هستش. این کلید میانبر در مادر برد من دکمه F8 و در بعضی دیگه F12 هستش. ممکنه در مادربردهای دیگه کلید های میانبر متفاوت باشه.

    خب، با زدن دکمه F8 طبق شکل زیر، لیستی از وسایل قابل بوت شدن متصل به کامپیوتر نمایش داده میشه که من فلش مموری مورد نظرام رو پیدا کرده و اونو انتخاب میکنم :



    اگر تمام مراحل تهیه فلش مموری رو درست رفته باشد، باید تصویر زیر رو حتما ببینید : ( به علامت فلش مموری سفیدی که سیب قرمزی درون اون قرار داره حتما دقت کنید تا مشخص بشه که وسیله بوت شده، فلش مموری هستش. )



    در این صفحه درایو فلش مموری تون از طریق اسمش پیدا کنید و با استفاده از دکمه های جهت روی اون برید ( اسم فلش مموری من Mountain Lion USB هستش ) :



    دوستان حتما به این نکات توجه کنید :
    • دوستانی که مادربرد Asus دارند حتما از Kernel Flag زیر استفاده کنن :*

      PCIRootUID=0
    • دوستانی که گرافیک nVidia دارند حتما از Kernel Flag زیر استفاده کنن :*

      PCIRootUID=0
      ( توجه کنید که اگر هم مادربرد Asus دارید و هم گرافیک nVidia فقط یکبار زدن Kernel Flag بالا کافی هستش. )


    • دوستانی که کارت گرافیک های NVIDIA 6xx Series را دارند باید Kernel Flag زیر رو وارد کنن :

      GraphicsEnabler=No



    بعد از ورود به صفحه نصب Continue را انتخاب کنید :



    در صفحه بعدی، در بالا گزینه Utilities را انتخاب کنید و سپس Disk Utility را اجرا کنید :


    در ستون سمت چپ هارد مورد نظری که قصد دارید روی اون هارد این هکینتاش رو نصب کنید انتخاب کنید. ( توجه کنید که من گفتم هارد، نه پارتیشن. ) :




    در سمت راست گزینه Partition را انتخاب کنید و در قسمت Partition Layout تعداد پارتیشن های مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. بر روی گزینه Options کلیک کنید و در پنجره ای که باز شده، گزینه GUID Partition Table را انتخاب کنید و دکمه Ok را انتخاب کنید :


    بعد از بازگشت به صفحه قبلی، برای پارتیشن های خودتون اسم و حجم تعیین کنید، فقط دقت داشته باشد که پارتیشنی که قصد دارید هکینتاش رو روی اون نصب کنید، حتما فرمت Mac OS Extended (Journaled) رو برای اون پارتیشن انتخاب کنید ( من اسم پارتیشن رو Mountain Lion Disk قرار دادم). در انتها دکمه Apply را کلیک کنید.


    برنامه Disk Utility را ببندید.

    در بازگشت به صفحه اصلی نصب، گزینه Continue را انتخاب کنید :




    گزینه Agree را کلیک کنید :



    پارتیشن مورد نظر رو انتخاب کرده و دکمه Install رو انتخاب کنید :




    صبر کنید تا نصب سیستم عامل پایان یابد که زمان اتمام نصب، بستگی به سرعت خواندن اطلاعات از روی فلش مموری و سرعت درگاه USB مادربردتون داره. معمولا این زمان بین ۱۵ دقیقه تا ۱۲۰ دقیقه متغییر هستش :



    روی گزینه Restart کلیک کنید :



    در این مرحله نصب سیستم عامل با موفقیت به اتمام رسیده. در مرحله بعدی باید هکینتاش تازه نصب شده را برای اولین بار اجرا کرد.



    ================================================== ==

    اجرای هکینتاش برای اولین بار :


    برای اجرای هکینتاش برای اولین بار، شما باز هم نیازمند استفاده از فلش مموری هستید، چون هنوز Bootloader ای بر روی سیستمتون نصب نیست.

    برای اینکار مجددا فلش مموری رو بوت کنید ( طبق آمزش های مرحله قبل ) ولی این بار، به جای انتخاب فلش مموری در صفحه Bootloader، پارتیشنی که سیستم عامل رو در اون نصب کردید انتخاب کنید ( برای من این Mountain Lion Disk هستش ).

    توجه کنید که اگر در ابتدای مراحل نصب از Kernel Flag بخصوصی برای دسترسی به صفحه نصب استفاده کردید، باید در این مرحله هم دوباره همین Kernel Flag رو وارد کنید.

    در صفحه Welcome کشور مورد نظر رور انتخاب کنید :


    در صفحه انتخاب Layout کیبرد، نوع کیبرد مورد استفاده رو انتخاب کنید :


    در صفحه Transfer Information گزینه Not Now رو انتخاب کرده و Continue را کلیک کنید :


    در صفحه Enable Location Service بسته به تمایل خودتون، میتونید این سرویس رو فعال یا غیرفعال کنید :


    در صفحه Apple ID، نام کاربری خودتون و رمزعبورتون رو وارد کنید :


    در صفحه Terms and Conditions دکمه Agree را دوبار کلیک کنید :


    در صفحه Set Up iCloud میتونید iCloud را روی این سیستم فعال کنید : ( من پیشنهاد میکنم که حتما این زینه رو فعال کنید، چون واقعا کمک کننده و عالی هستش )


    در صفحه Use iCloud for Find My Mac میتونید این قابلیت رو فعال کنید : ( البته فعلا این قابلیت در سیستم های هکینتاش هکینتاش کاربردی نیست، امیدوارم بتونم در تاپیک جداگانه ای نحوه فعال کردن کامل این قابلیت رو به شما عزیزان آموزش بدم. )


    در صفحه Create Your Computer Account، اسم خودتون، اسم کاربری تون در درون سیستم عامل و همچنین عکس و رمزعبور اکانتتون رو میتونید انتخاب کنید :


    در صفحه Select Your Time Zone میتونید شهر محل اقامت خودتون رو انتخاب کنید :


    در صفحه Register بهتر هستش که شما گزینه Skip رو کلیک کنید :


    در صفحه نهایی بر روی گزینه Start using your mac کلیک کنید تا وارد سیستم عامل بشید :



    بهتون تبریک میگم، شما تا الان ۵۰٪ از راه رو طی کردید. ۵۰٪ بقیه شناساندن قطعات و سخت افزارهای خودتون برای سیستم عامل هستش.



    ================================================== ==

    شناساندن قطعات سخت افزاری به سیستم عامل :


    برای اینکار شما باید از برنامه MultiBeast استفاده کنید.

    در ابتدا به وبسایت :* tonymacx86 - DSDT Database

    برید و در این وبسایت به تناسب برند مادربردتون، و همچنین به تناسب ورژن بایوسی که الان روی مادربرتون هستش، فایل مورد نظر رو دانلود کنید. سپس این فایل رو به دسکتاب مک تون انتقال بدید و اسم این فایل رو به DSDT.aml تغییر بدید. ( مثل شکل زیر )

    برنامه MultiBeast رو اجرا کنید، در این برنامه اگر فایل DSDT مادربردتون رو در بایوس مورد نظر پیدا کردید، گزینه UserDSDT و اگر این فایل رو پیدا نکردید، گزینه EasyDSDT رو انتخاب کنید. ( اگر لازم هستش که چندین بار این برنامه رو باز کنید، لازم نیست که هر بار این گزینه ها رو انتخاب کنید، فقط یکبار انتخاب یکی این گزینه ها کافی هستش. )

    گزینه System Utilities رو هم هر بار با نصب هر درایور جدید انتخاب کنید.

    در قسمت Drivers and Bootloaders باید با توجه به قطعات سخت افزاری سیستم تون گزینه های لازم رو انتخاب کنید.

    در Bootloaders حتما گزینه Chimera رو هم انتخاب کنید تا بوت لودر روی سیستم شما نصب بشه و هر بار برای بوت کردن سیستم تون مجبور نشید از طریق فلش مموری این کار رو انجام بدید.


    بعد از انتخاب گزینه های مناسب، اقدام به نصب درایورها و برنامه ها کنید.


    حالا سیستم خودتون رو مجددا راه اندازی کنید و از سیستم عامل جدید اپل لذت ببرید.



    در آخر هم این آموزش رو به تمام شما عزیزان و تمام دوستای خوبم در انجمن تخصصی آیفون تقدیم میکنم :





    امیدوارم این آموزش برای دوستان عزیز مفید بوده باشه.
    ویرایش توسط siwa : https://i-phone.ir/forums/member/25144-siwa در ساعت 30-07-2012, 08:57 PM

  • #2
    با تشکر از سالار عزیز
    تاپیک در بخش اموزش های هکینتاش مهم شد

    نظر


    • #3
      ممنون از سالار عزیز..واقعا تو قسمت هکینتاش از برترین هایی.مرسی به خاطر زحمت هایی که می کشی..
      تازه دارم دانلود میکنم و تا ساعاتی دیگه نصبش رو شروع میکنم.
      نمیدونم چرا مدیر محترم سایت این چند روز رو برای حل مشکلات فنی سایت در نظر گرفته.الان چند روزه که به سایت دسترسی ندارم . با توجه به منتشر شدن نسخه جدید انتظار نمیرفت تو این تایم به مشکلات رسیدگی بشه.به هر حال ممنون
      سالار جون...مرسی

      نظر


      • #4
        اولین سوالم انه که میشه در کنار شیر کوهی ، ویندوز سون رو نصب کرد؟
        راستی یه راهنمایی دیگه..من تو این چند باری که مک رو نصب کردم هیچوقت صذا رو نتونستم نصب کنم.سوالم اینه...الان من از کجا باس بدونم کارت صدای من تو عکس زیر کدومه؟

        76b0a5bf127cbcd44ce7f42b97d980e0cached.jpg

        نظر


        • #5
          من واسم DSTD نیست. واسه دانلود. مادربورد من GA P31 DS3L هست. تو این لیست نیست. فقط تو این لینک موجوده. http://www.osx86.net/downloads.php?do=file&id=1654 آیا همینه؟؟؟! یا فرق دارن؟؟؟

          نظر


          • #6
            نوشته اصلی توسط saeid_ms نمایش پست ها
            ممنون از سالار عزیز..واقعا تو قسمت هکینتاش از برترین هایی.مرسی به خاطر زحمت هایی که می کشی..
            تازه دارم دانلود میکنم و تا ساعاتی دیگه نصبش رو شروع میکنم.
            نمیدونم چرا مدیر محترم سایت این چند روز رو برای حل مشکلات فنی سایت در نظر گرفته.الان چند روزه که به سایت دسترسی ندارم . با توجه به منتشر شدن نسخه جدید انتظار نمیرفت تو این تایم به مشکلات رسیدگی بشه.به هر حال ممنون
            سالار جون...مرسی
            سعید جان، خواهش میکنم. ممنون از این همه لطف ات.

            فقط اینو اضافه کنم که همونطور که از عکس آخر پست اول معلومه، من این هکینتاش رو روز جمعه نصب کرده بودم، ولی آماده کردن این تاپیک یه چند روزی طول کشید.


            نوشته اصلی توسط saeid_ms نمایش پست ها
            اولین سوالم انه که میشه در کنار شیر کوهی ، ویندوز سون رو نصب کرد؟
            راستی یه راهنمایی دیگه..من تو این چند باری که مک رو نصب کردم هیچوقت صذا رو نتونستم نصب کنم.سوالم اینه...الان من از کجا باس بدونم کارت صدای من تو عکس زیر کدومه؟

            [ATTACH=CONFIG]11417[/ATTACH]
            سعید جان :

            - آره میشه. من الان خودم هم 7 دارم، هم ml دارم.

            - شما مدل مادربردت رو کامل برام بنویس تا بتونم بهتر راهنمایی ات کنم.

            نظر


            • #7
              نوشته اصلی توسط saeid_ms نمایش پست ها
              اولین سوالم انه که میشه در کنار شیر کوهی ، ویندوز سون رو نصب کرد؟
              راستی یه راهنمایی دیگه..من تو این چند باری که مک رو نصب کردم هیچوقت صذا رو نتونستم نصب کنم.سوالم اینه...الان من از کجا باس بدونم کارت صدای من تو عکس زیر کدومه؟

              [ATTACH=CONFIG]11417[/ATTACH]
              شما باید طبق مدل کارت صداتون یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید.برای پیدا کردن مدل کارت صداتون فقط کافیه مدل مادربرد خودتون در گوگل جستجو کنید و مدل کارت صدای سیستم رو بدست بیارین.اگر هم ککست های ALC کار نکردن در منوی Universal یکی از نسخه های VoodooHDA (بهتره آخرین نسخه رو انتخاب کنید) رو تیک بزنید.

              نظر


              • #8
                نوشته اصلی توسط most نمایش پست ها
                من واسم DSTD نیست. واسه دانلود. مادربورد من GA P31 DS3L هست. تو این لیست نیست. فقط تو این لینک موجوده. http://www.osx86.net/downloads.php?do=file&id=1654 آیا همینه؟؟؟! یا فرق دارن؟؟؟
                دوست عزیز سایت tonymacx86.com برای تمام مادربردها DSDT نداره. از همون DSDT استفاده کنید.

                نظر


                • #9
                  نوشته اصلی توسط most نمایش پست ها
                  من واسم DSTD نیست. واسه دانلود. مادربورد من GA P31 DS3L هست. تو این لیست نیست. فقط تو این لینک موجوده. http://www.osx86.net/downloads.php?do=file&id=1654 آیا همینه؟؟؟! یا فرق دارن؟؟؟
                  در پست اول گفتم که اگر DSDT هم پیدا نکردید میتونید از گزینه EasyDSDT استفاده کنید.

                  لینکی هم که دادید، از صحتش مطمئن نیستم ولی میتونید ازش استفاده کنید و ببینید که آیا جوابگو هستش یا نه. تا تست نشه، نمیتونم جواب قطعی بدم.

                  نظر


                  • #10
                    سالار این مشخصات مادربورد و سی پی یو من هستش که با برنامه CPUZ گرفته شده.
                    cpu.jpg

                    motherboard.jpg

                    مشکل من اینه که جلوی مدل مادر بورد نوشته sony corporation
                    یهنی مدل نداده...راه دیگه ای هست مدل رو درارم؟؟ممنون.
                    در مورد صدا هم جناب iHacintosh کمکم کنن ممنون میشم.مدل رو هم که گذاشتم.مرسی

                    نظر


                    • #11
                      نوشته اصلی توسط saeid_ms نمایش پست ها
                      سالار این مشخصات مادربورد و سی پی یو من هستش که با برنامه CPUZ گرفته شده.
                      [ATTACH=CONFIG]11422[/ATTACH]

                      [ATTACH=CONFIG]11423[/ATTACH]

                      مشکل من اینه که جلوی مدل مادر بورد نوشته sony corporation
                      یهنی مدل نداده...راه دیگه ای هست مدل رو درارم؟؟ممنون.
                      در مورد صدا هم جناب iHacintosh کمکم کنن ممنون میشم.مدل رو هم که گذاشتم.مرسی
                      اگر لپ تاپ هست مدل لپ تاپ رو بگید.

                      نظر


                      • #12
                        سلاو و خسته نباشید . میشه روش نصب با دی وی دی 8 گیگ رو هم توضیح بدید ؟؟ ممنون

                        نظر


                        • #13
                          نوشته اصلی توسط iiiamirrr نمایش پست ها
                          سلاو و خسته نباشید . میشه روش نصب با دی وی دی 8 گیگ رو هم توضیح بدید ؟؟ ممنون
                          دوست عزیز، منظورتون رو اصلا متوجه نشدم.

                          این سیستم عامل دیگه نسخه فیزیکی نخواهد داشت. همچنین حجمش هم 4 گیگ هستش و 8 سیستم عامل 8 گیگی اپل، نسخه Snow Leopard هستش.

                          اگر منظورتون هم نسخه ای قدیمی تر هستش که میتونید در تاپیک های دیگه آموزش مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. اگر هم آموزش مورد نظرتون رو پیدا نکردید میتونید در تاپیک مربوط به همون نسخه در خواست بدید.

                          نظر


                          • #14
                            نوشته اصلی توسط siwa نمایش پست ها
                            دوست عزیز، منظورتون رو اصلا متوجه نشدم.

                            این سیستم عامل دیگه نسخه فیزیکی نخواهد داشت. همچنین حجمش هم 4 گیگ هستش و 8 سیستم عامل 8 گیگی اپل، نسخه Snow Leopard هستش.

                            اگر منظورتون هم نسخه ای قدیمی تر هستش که میتونید در تاپیک های دیگه آموزش مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. اگر هم آموزش مورد نظرتون رو پیدا نکردید میتونید در تاپیک مربوط به همون نسخه در خواست بدید.
                            دوست عزیز چی رو متوجه نشدید ؟ این روش برای فلش مموری قابل استفاده هست! من دسترسی به فلش مموری با سرعت خوب ندارم! میخوام ببینم چطور میتونم با دی وی دی , این هکینتاش رو نصب کنم! همین

                            نظر


                            • #15
                              نوشته اصلی توسط iHackintosh نمایش پست ها
                              اگر لپ تاپ هست مدل لپ تاپ رو بگید.
                              مدل لپ تاپ بنده Sony VAIO F22CFX /B

                              اینم مشخصات

                              نظر

                              صبر کنید ..
                              X