اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشکل iPhone 5s start Looping & Red color

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشکل iPhone 5s start Looping & Red color

    سلام دوستان وقتتون بخیر
    من به مشکلی برخوردم : گوشیم از ارتفاع 50 سانتی وقتی توی کاپشنم بود افتاد زمینی که موکت کاری شده بود: صفحه اش و چیزیش نشکست .
    ولی خاموش شد. و وقتی میخوام روشنش کنم لوگوی apple نشون میده ولی باز ریست میشه و هی این لوگوی اپل میره و میاد ! و هر از چند باری صفحه قرمز میشه و دوباره ریست میشه و لوگو میاد با پس زمینه سیاه و بعد از چند بار دوباره یه رنگ قرمز میاد و ریست میشه !

    کلید های روشن و خاموش و home رو زدم و حالت ریکاوری ظاهر میشه ( علامت ایتونز و کابلی که بهش داره وصل میشه ) رو نشون میده ولی وقتی وصلش میکنم به لپ تاپ شناسای نمی کنه که رستورش کنم !

    توی اینترنت زیاد دنیال دلیلش گشتم همه حالتی امتحان کردم ( یه تعمیر کار هم نشون دادم مثلا وارد بود ولی نتونست درستش کنه می گفت همه چیزش سالمه ! ) .
    یه فیلم کم حجم ازش گذاشتم
    کد:
    https://www.aparat.com/v/OWSI1 

    لطفا کمکم کنید دوستان به گوشیم خیلی نیاز دارم.

  • #2
    پیشنهاد میدم با یه باطری دیگه امتحان کنید. دقیقا شبیه ایرادیه که کانکتور باطری ایراد پیدا کنه

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط tooka نمایش پست ها
      پیشنهاد میدم با یه باطری دیگه امتحان کنید. دقیقا شبیه ایرادیه که کانکتور باطری ایراد پیدا کنه
      سلام دوست عزیز
      شرمنده که کمی دیر جواب میدم ... تا حالا گوشیم تعمیرگاه بود ... با باتری دیگه و کانکتور باتری هم تست شده ولی همچنان همین ایراد سرجاش هست و درست نشده ! حالا نمی دونم اون کسی که تعمیرکار بوده تشخیص و ارزیابیش چقدر می تونه درست بوده باشه الان هم گوشی رو روشن کردم همین مشکل رو داره ...

      نظر


      • #4
        سلام.
        ببخشید کسی این مشکل رو حل کرده؟
        من هم چنین مشکلی دارم.. البته کمی پیشرفته تر....

        برای من هم از ارتفاع افتاد و خاموش و ایکون سیب میومد و میرفت منتها اون موقع رنگ قرمز نمی یومد.. بردم تعمیر کار.. گفت گوشی باید فلش بشه. فلش کرد و دستگاهم بالا اومد... از اون موقع به بعد با هر ضربه ای، گوشیم خاموش میشد و ایکون سیب میومد و میرفت. دیگه خودم وصلش میکردم ایتونز.. ریکاوری میگرد و درست میشد.

        این دفعه نمی دونم چی شده.... یهویی خاموش شد. اولش که وصل کردم ایتونز خطای 4005 اومد. بعد وارد حالت ریکاوری شدم. بعد که به ایتونز وصل میکنم، خطای 4013 میاد. بعد رفتم با برنامه 3utools خواستم گوشی رو فلش کنم و ای او اس رو بریزم... روی 19 درصد گیر میکنه. با این خطا
        error unable to restore idevice(-2)
        حتی برای این هم فیلم رفع مشکل بود که باید تیک auto active رو میزدم که درست میشد، باز هم درست نشد. حالا وفتی گوشی رو از حالت ریکاوری خارج میکنم، ایکون سیب میاد و میره، رنگش هم چندباری قرمز میشه...

        نظر


        • #5
          Try to disable Offload Unused Apps on your iPhone and restrictions on your iPhone.If it's not working try to restore iCloud Backup.

          نظر

          صبر کنید ..
          X