اپل در حال آزمایش آیفونهای با صفحه نمایش بزرگتر

اپل در حال آزمایش آیفونهای با صفحه نمایش بزرگتر

 

iphone-plus-blanc-02

 

این اولین بار نیست که شایعاتی پیرامون آزمایشات اپل بر روی آیفونهای با صفحه نمایش بزرگتر میشنویم، اما اینبار وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که اپل در حال کار بر روی آیفونهای با صفحه نمایش بزرگتر از ۴.۸ اینچ تا ۶ اینچ میباشد که برای اولین بار جامه صحت به خود میپوشاند، یعنی اینکه اندازه های بزرگتر در آیفون به شدت ذهن اپل را درگیر نموده است. در حال حاضر، آیفونهای نسل بعدی که انتظار میرود در کنفرانس هفته آینده رونمایی شوند، با همان اندازه های قبلی باقی خواهند ماند، اما خانواده آیفون با صفحه نمایش های متنوع تر و بزرگتر میتواند در خط تولید نسل بعد از آن قرار بگیرند.
گزارش WSJ نشان میدهد که اپل میتواند یک تنوعی از خانواده آیفون را در نسل بعدی با صفحه نمایش مختلف ارایه دهد، همچنانکه خیلی ها مانند استیو وزنیاک بنیانگذار اپل از آیفون با صفحه نمایش بزرگتر خرسند هستند. 
این خبر میتواند به تصمیمات نهایی اپل نزدیک باشد، همچنانکه سال گذشته آیفون ۵ با صفحه نمایش ۴ اینچ ارایه شد، اما اپل از قبل در حال کار بر روی آیفون ۳.۵ اینچی بدون تغییر در ساختار درونی آن بوده است.
این رویکرد اپل محدود به خانواده آیفون نبوده، و ممکن است به خانواده آیپد یا آیپاد نیز منجر شود.
حتی آیفون ارزان قیمت یا ۵C که قرار است در هفته آینده رونمایی گردد، شایعات پیرامون آن در سالهای اخیر به گوش میرسید که منجر به این اتفاق گردید، و یقیناً اپل در سالهای گذشته نیز بروی آیفون با صفحه نمایش بزرگتر کار کرده است و احتمال میرود این امر در نسل بعدی آیفون تحقق یابد.

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.