Instagram به فیس بوک پیوست

Instagram به فیس بوک پیوست

Instagram یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی مربوط به اشتراک گذاری عکس ها می باشد که میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به دور یکدیگر جمع کرده است . اپلیکیشین Instagram مدتها در ios و به تازگی در آندروید انتخاب اول کاربران برای اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از افکت های این برنامه بوده است . دقایقی پیش مارک زوکر برگ ٬ رئیس بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر اعلام کرد که با صرف مبلغ حدود ۱ میلیارد دلار ٬ شرکت Instagram را خریده است از این پس این شرکت و برنامه محبوب Instagram جزیی از فیس بوک خواهند بود . 

Kevin Systrom مدیر عامل Instagram نیز در بلاگ خبری این شرکت ٬ سخنان مارک زوکربرگ را تایید کرد و اعلام کرد ما با فیس بوک برای تکامل این برنامه و ساخت یک شبکه کار خواهیم کرد . 

متن کامل سخنان مارک زوکر برگ به شرح زیر است . 

من هیجان زده هستم که اعلام کرد که ما برای بدست آوردن Instagram به توافق رسیده ایم و Instagram بهمراه تیم با استعدادش به فیس بوک پیوست . 
برای سالها ما بر روی ساخت بهترین تجربه برای اشتراک گذاری عکس ها بین دوستان و خانواده تان تمرکز کردیم . حالا ٬ ما در این کار در کنار تیم Instagram قادر خواهیم بود که بهترین تجربه را در اشتراک گذاری عکس های موبایل ها براساس سلیقه شما ارائه دهیم . 
ما معتقد هستیم که اینها دو تجربه متفاوت هستند که با هم ترکیب شدند . اما برای انجام این کار ما باید بر روی امکانات و قابلیت های Instagram برای یکی شدن با فیس بوک تلاش کنیم . 
به همین دلیل است که ما متعهد هستیم که بر روی رشد برنامه Instagram به طور مستقل کار کنیم . میلیون ها نفر در سراسر جهان عاشق برنامه Instagram و شرکت های مرتبط با آن هستند و هدف ما این است که این برنامه را بیش از گذشته گسترش دهیم . 
ما فکر می کنیم بخش مهمی از تجربه خوب برنامه Instagram اتصال شبکه های اجتماعی دیگر جدا از فیس بوک است و نقشه ما این است که این قابلیت ارسال به دیگر شبکه های اجتماعی را نیز در این برنامه ادامه دهیم . 
اینا و بسیاری از امکانات دیگر جزئی از امکانات و تجربیات خوب برنامه Instagram هستند و ما این را می دانیم . ما تلاش خواهیم کرد با یادگیری از تجربیات Instagram ٬ امکانات مشابهی را در دیگر محصولاتمان ایجاد کنیم و در زمان مشابه ٬ ما با مهندسان فیس بوک و زیر ساخت های این شرکت سعی در ارتقا برنامه Instagram خواهیم داشت .
این یکی دستاورد بسیار بزرگ برای فیس بوک است زیرا این اولین بار است که ما یک محصول بهمراه کاربران زیادی را بدست آوردیم . ما نمی خواهیم کاری بیش از این انجام دهیم . بهترین تجربه اشتراک گذاری عکس یکی از دلایلی است که مردم عاشق فیس بوک هستند و ما این را می دانیم و این باعث پیوستن این دو شرکت در کنار یکدیگر شد . 
ما مشتاقانه منتظر کار با تیم Instagram هستیم و ما در کنار یکدیگر تجربه بی نظیری را خواهیم ساخت .

 

با این حرکت شجاعانه مدیر فیس بوک ٬ مارک زوکر برگ جوان ٬ برگ تازه ای در زندگی کاربران در شبکه های اجتماعی رقم خواهد خورد . احتمالا بزودی شاهد تحولات بزرگی در شبکه اجتماعی فیس بوک خواهیم بود که بیش از گذشته توانایی های برنامه Instagram را احساس خواهیم کرد . به نظر مارک زوکربرگ شاگرد خوبی برای استیو جابز بوده است .

منابع :

لایه‌ی تازه

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights