آموزش جیلبریک تمام iDevice‌ها در iOS 14.3 توسط Unc0ver 6.0.0

همانطور که اطلاع دارید نسخه جدید ابزار Unc0ver عرضه شد و در این نسخه جیلبریک آیفون ۱۲ و iOS 14.3 هم اضافه شده است. در ادامه با نحوه استفاده از این ابزار آشنا خواهید شد.

این ابزار قابلیت جیلبریک iOS 14.0 تا iOS 14.3 را دارد.

نکته: قبل از اقدام به جیلبریک، حتما از دستگاه خود بکاپ بگیرید.

۱. ابتدا اپلیکیشن AltServer را از لینک زیر دریافت، آن را Unzip و سپس به فولدر Applications منتقل کنید.

۲. برنامه را باز کنید و سپس در منو‌بار شاهد گزینه AltServer خواهید بود. روی آن کلیک کنید و سپس گزینه Install Mail Plug-in را انتخاب کنید. یک تاییدیه از شما پرسیده می‌شود که باید Install Plug-in را بزنید.

۳. پس از نصب موفقیت آمیز این پلاگین، لازم است اپلیکیشن Mail را باز کنید، از منو بار وارد منوی Preferences شوید، در پنجره‌ای که باز می‌شود، پایین صفحه گزینه Manage Plug-ins را انتخاب کنید و تیک گزینه AltPlugin را بزنید و در نهایت هم Apply and Restart Mail را بزنید.

۴. در این مرحله iDevice خود را به دستگاه وصل کنید و Finder را باز کنید، از منوی سایدبار دستگاه خود را انتخاب کنید و حتما گزینه Trust را بزنید. روی دستگاه هم به همین حالت و حتما گزینه Trust را بزنید. سپس گزینه Show this iPhone when on Wi-Fi را تیک بزنید و Apply کنید.

۵. مجددا AltStore باز کنید و از منوبار وارد مسیر AltServer > Install AltStore menu شوید. دستگاه خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید و اطلاعات Apple ID خود را وارد کنید.

۶. دستگاه خود را آنلاک کنید و وارد مسیر Settings > General > Device Management شوید و Apple ID خود را انتحاب کنید و سپس اپلیکیشن AltStore را Trust کنید.

۷. برنامه AltStore که روی دستگاه نصب شده است را باز کنید و دو سوالی که پرسیده می‌شود را Ok و Allow کنید.

۸. سافاری را باز کنید و وارد سایت https://unc0ver.dev/ شوید، روی دکمه دانلود تپ کنید. از شما سوال می‌شود که در AltStore باز شود که باید روی Open بزنید.

۹. برنامه که باز می‌شود مجددا از شما Apple ID خواسته می‌شود که وارد کنید. پس از آن به صورت خودکار اپلیکیشن unc0ver نصب خواهد شد و در لیست برنامه‌های نصب شده ظاهر می‌شود.

۱۰. خب به HomeScreen برگردید و unc0ver را باز کنید. رو دکمه Jailbreak تپ کنید و منتظر باشید که پروسه جیلبریک با موفقیت انجام شود.

۱۱. با توجه به اینکه این جیلبریک Semi-Tethered است با هر بار خاموش و روشن شدن شدن دستگاه،‌مجددا باید اپلیکیشن را باز کنید و فرایند جیلبریک را مجددا انجام دهید.

۱۲. کار تمام است و هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن Cydia را مشاهده کنید و از آن برای نصب توییک‌های مورد نیاز خود بهره ببرید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.