احتمال عرضه نسل جدید AirPods و AirPods Pro در سال ۲۰۲۱

بر اساس گزارشی که توسط وبسایت Bloomberg منتشر شده است، اپل در تلاش است نسل جدید AirPods و AirPods Pro را در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند. نسل سوم AirPods معمولی و نسل دوم AirPods Pro.

گفته شده است نسل سوم AirPods، که مدل پایه این سری از اکسسوری‌های اپل است، ظاهری شبیه به AirPods Pro خواهد داشت یعنی بدنه کوچک‌تری را شاهد خواهیم بود اما امکانات پیشرفته‌تر نسخه Pro همانند Noice Cancelation را نخواهد داشت. گفته شده است تمرکز ویژه‌ای هم روی بهبود باتری این دستگاه وجود دارد. پیش‌بینی شده است نسل جدید AirPods، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شود.

در همین حال، برای نسل دوم AirPods Pro، اپل در نظر دارد که این هدفون را کاملا بازطراحی کند و بیشتر دایره مانند باشد و این برای اولین بار است که اپل قرار است زبان طراحی این محصول را تغییر دهد.

همچنین این روزها شایعات بسیاری راجع به ‌‌AirPods Studio‌ منتشر می‌شود، هدفون روی گوشی که قرار است اپل سال آینده با قیمت حدودی ۳۵۰ دلار معرفی کند. اما در این گزارش آمده است اپل با مشکلات بسیاری در خصوص این محصول رو به رو است و احتمال دارد معرفی و عرضه آن را چند ماهی عقب بی‌اندازد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights