احتمال پشتیبانی آیفون ۱۲ پرو مکس از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی

همانطور که در اخبار خواندید، برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند که احتمالا نسل بعدی آیفون دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی نخواهد بود. حال شب گذشته اسکرین‌شات‌هایی از آیفون ۱۲ پرو مکس توسط شخصی بنام Jon Prosser در فضای توییتر منتشر شد. در این تصاویر، گزینه‌های مربوط به ویژگی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی به وضوح قابل مشاهده است و همچنین قابلیت‌های جدید دیگری هم در زمینه دوربین اضافه شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که تصاویری که مشاهده می‌کنید، مربوط به مدل PVT آیفون ۱۲ پرو مکس است. PVT در واقع آخرین مرحله تست قبل از تولید انبوه هر دستگاهی است. همچنین، از آنجایی که این تصویر مربوط به آیفون ۱۲ پرو مکس است مشخص نیست که آیا آیفون ۱۲ معمولی هم این ویژگی را خواهد داشت یا خیر.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، امکان فعال کردن رفرش ریت بالا در این دستگاه وجود دارد. در کنار این ویژگی، گزینه دیگری هم برای کاربران فراهم شده است که مختص به فعال کردن رفرش ریت Adaptive است. این ویژگی این امکان را فراهم می‌سازد که رفرش ریت صفحه‌نمایش، با توجه به محتوایی که در حال پخش است، از ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز به صورت خودکار کاهش یابد.

همچنین تنظیمات جدیدی برای دوربین هم اضافه شده است که ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مهم‌ترین ویژگی مشهود، اضافه شدن دوربین LiDAR و تنظیمات آن است. کار این دوربین درک بهتر محیط اطراف است که بر اساس توضیحات موجود در اسکرین‌شات، برای بهبود بخشیدن به فرایند Auto Focus و تشخیص اشیاع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.