نسل جدید آیفون SE معرفی شد

نسل جدید آیفون SE معرفی شد

بالاخره پس از مدت‌ها و شایعات بسیار، نسل جدید آیفون SE توسط اپل معرفی شد.

نسل جدید آیفون SE، ظاهری مشابه به آیفون ۸ دارد و در مقایسه با سایر نسل‌های آیفون، قیمت پایین‌تری دارد. لازم به ذکر است که همزمان با معرفی این نسل، آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس از رده خارج شدند و دیگر در چرخه تولید نیستند.

همانند آیفون ۸، شاسی نسل جدید آیفون SE از جنس آلمینیوم و پنل پشت دستگاه هم از جنس شیشه است. صفحه‌نمایش این دستگاه از یک پنل ۴.۷-اینچی با کیفیت Retina HD و تکنولوژی True Tone بهره می‌برد. برای آنلاک کردن دستگاه هم از ویژگی امنیتی Touch ID استفاده شده است.

این دستگاه از پردازنده A13 Bionic بهره برده است، همان نسل از پردازنده‌ای که در آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو استفاده شده است. دوربین ۱۲-مگاپیکسلی این نسل، به گفته اپل و به کمک این پردازنده، بهترین عملکرد را در بین دستگاه‌های دارای یک-دوربین دارد. پشتیبانی از حالت عکاسی Portrait و Portrait Lighting effects از ویژگی‌های دوربین این نسل محسوب می‌شود. دوربین پشت، امکان فیلم‌برداری تا کیفیت ۴k به صورت ۶۰-فریم را دارد و همچنین، هر دو دوربین جلو و پشت دستگاه، دارای سیستم Cinematic Video Stabilization هستند.

آیفون SE، به خوبی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و همچنین با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و استفاده از آداپتور ۱۸ وات اپل، در ۳۰ دقیقه، تا ۵۰٪ شارژ می‌شود.

و در نهایت، این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز (PRODUCT)RED، در ظرفیت‌های ۶۴ گیگ، ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights