نسل جدید مک بوک ایر ۲۰۲۰ عرضه شد

نسل جدید مک بوک ایر ۲۰۲۰ عرضه شد

دقایقی پیش اپل از طریق سایت خود نسل جدید مک بوک ایر برای سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد. این نسل جدید دو تغییر مهم دارد که تغییر اصلی مربوط تعویض مکانیزم کیبورد و تغییر دوم کاهش قیمت مدل‌های این سری است.

مک بوک ایر جدید حالا از قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و همینطور مقدار حافظه مدل پایه از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت افزایش یافته است. این مک بوک ایر همانند نسل قبلی دارای صفحه نمایش رتینا ۱۳ اینچی است و از سنسور اثر انگشت اپل با نام Touch ID هم پشتیبانی می‌کند.

نسل جدید مک بوک ایر از CPUهای نسل دهم اینتل استفاده می‌کند و شما می‌توانید حتی یک مدل ۱.۲GHz ۴ هسته‌ای Core i7 را برای خرید انتخاب کنید. گرافیک استفاده شده در این مدل Intel Iris Plus است که عملکرد قابل قبولی دارد.

همانطور که بالاتر گفتیم، این مدل از نسل جدید کیبوردهای اپل که پیش از این در مک بوک پرو ۱۶ اینچی استفاده کرده بود، با نام Magic Keyboard استفاده می‌کند. این کیبورد برخلاف نسل قبلی از مکانیزم پروانه‌ای استفاده نمی‌کند و دکمه‌ها با مکانیزم قیچی جا به جا می‌شوند. در نتیجه دکمه‌ها مسافت بیشتری را طی می‌کنند و حس بهتری را به کاربر می‌دهند. همچنین عمر این کیبورد بسیار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود.

مک بوک ایر جدید در مدل پایه با حافظه ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و کاربر می‌تواند تا ۲ ترابایت حافظه SSD را برای خرید خود در این مدل انتخاب کند که این اتفاق برای اولین بار در مک بوک ایر رخ داده است.

مک بوک ایر ۲۰۲۰ هم مانند دیگر محصولات جدید مک دارای چیپ امنیتی T2 است تا اطلاعات کاربران را امن نگه دارد.

این مک بوک ایر در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری به بازار عرضه می‌شود و قیمت مدل پایه آن ۹۹۹ دلار خواهد بود. این مدل جدید از امروز قابل سفارش است و هفته آینده به دست مشتریان خواهد رسید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.