معرفی: اپ سنتر مک – مرجع دانلود جدیدترین اپلیکیشن‌های مک

به عنوان یک کاربر سیستم‌عامل مک، با توجه به قیمت بالای اپلیکیشن‌ها عموما امکان خرید بسیاری از آن‌ها در ایران امکان پذیر نیست و یا هزینه بالایی باید بابت آن‌ها پرداخت کنید. تا به امروز سایت‌های فارسی بسیاری سعی در ارائه اپلیکیشن‌های مک داشته‌اند اما خلا وجود یک مرجع کاملا مختص به این موضوع که کاملا هم رایگان باشد این روز‌ها بسیار حس می‌شود. به همین منظور مجموعه i-Phone.ir، از اپ سنتر مک – مرجع دانلود جدیدترین اپلیکیشن‌های مک رونمایی می‌کند.

اپ سنتر مک، قصد دارد به عنوان مرجعی برای دریافت کاملا رایگان اپلیکیشن و بازی‌های مک به کمک کاربران ایرانی سیستم‌عامل مک بیاید و از این رو در این مجموعه، روزانه شاهد جدید‌ترین آپدیت‌های اپلیکیشن‌ها و بازی‌های این سیستم‌عامل با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان خواهید بود. همچنین امکان ارسال درخواست اپلیکیشن‌های مد نظر شما هم وجود دارد.

نظرات خود را در خصوص این مجموعه لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

اپ سنتر مک – مرجع دانلود جدیدترین اپلیکیشن‌های مک

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. فرزاد

    ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۸:۲۶ ق٫ظ

    با سلام خدمت دست اندرکاران I-phone.ir
    واقعا جای اپ های مک توی سایتتون خالی بود . شما جزء اولینهای اپل بودید و همین حالا هم دیر بود ولی خدارو شکر که اضافه کردید .
    من ۲ تا پیشنهاد دارم برای شروع کار:

    ۱ – خواهشا نرم افزارهای به روز رو بزارید چون سایتهای نرم افزار مک کم نیستن و کاربرها پس از ریلیز ورژن جدید نرم افزارهای مهم از اولین سایتی که قرار میده مراجعه و دانلود میکنن پس بهتره اون سایت شما باشید

    ۲ – اگر قراره بعدها پولی بشه بهتره همین اول اعلام کنید چون با پولی شدن خیلی از کاربرها دور میشن یا اگر هم قراره بعدها پولی کنید خواهشا با مبلغی باشه که اعضا تواناییش رو داشته باشند که امیدوارم البته رایگان بمونه .

    تشکر فراوان

    • آرین درویشی

      ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲:۴۶ ب٫ظ

      سلام خدمت شما. ممنون از پیشنهادتون. سعی ما همواره این بوده که این مجموعه رو بروز نگه دارید و نگران هم نباشید. فعلا خبری از پولی شدن سرویس نیست.

دیدگاه خود را ارسال کنید.