نسل جدید مکبوک پرو ۱۶-اینچ عرضه شد

دقایقی پیش اپل بالاخره از نسل جدید مکبوک پرو‌ ۱۶-اینچ رونمایی کرد. این نسل جایگزین نسخه ۱۵-اینچ خواهد شد و لازم به ذکر است که مدل ۱۳-اینچ آپدیتی نداشته است.

در مدل مکبوک پرو ۱۶-اینچ اپل بالاخره تصمیم گرفت که حاشیه صفحه‌نمایش را کمی کمتر کند که همین امر موجب شد اندازه صفحه نمایش مکبوک پرو از ۱۵.۴ به ۱۶ اینچ افزایش پیدا کند.

همانطور که اطلاع دارید در سال‌های گذشته انتقاد‌های بسیاری از کیبرد مکبوک پرو صورت گرفته است به همین سبب اپل بالاخره مکانیزم کیبرد‌های این نسل از مکبوک پرو را تغییر داد و آن‌ را “Magic Keybard” نامگذاری کرده است و به گفته این شرکت، تجربه‌ای بسیار متفاوت را در تایپ کردن قرار است حس کنید. همچنین دکمه ESC در این مدل از تاچ‌بار جدا شده است.

در این نسل از مکبوک پرو پشتیبانی از نسل نهم پردازنده‌های ۸ هسته‌ای Intel اضافه شده است و همچنین می‌توانید تا ۶۴ گیگ رم، ۸ گیگ گرافیک و ۸ ترابایت SSD را برای اولین بار برای دستگاه خود انتخاب کنید.

صفحه نمایش رتینا این نسل دارای رزولوشن ۳۰۷۲×۱۹۲۰ است و مقدار نور صفحه تا میزان ۵۰۰ نیت می‌تواند افزایش پیدا کند.

اسپیکر‌های این دستگاه به ۶ عدد افزایش پیدا کرده و مهندسی آن کاملا بازطراحی شده است. همچنین میکروفون این دستگاه هم آپگرید شده است و با توجه به تکنولوژی‌های بکار رفته در آن شاهد افزایش ۴۰ درصدی کیفیت ضبط صدا خواهید بود.

مدل پایه مکبوک پرو ۱۶ اینچ از ۲۳۹۹ دلار شروع و تا ۶۰۹۹ دلار ادامه پیدا خواهد کرد. کانفیگ‌های این دستگاه را از طریق لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید:

https://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook-pro/16-inch

در ادامه اپل اعلام کرد که نسل جدید مک پرو با قیمت پایه ۵۹۹۹ دلار و مانیتور Pro Display XDR با قیمت ۴۹۹۹ دلار از ماه دسامبر قابل سفارش هستند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights