اپل واچ سری ۵ رونمایی شد

اپل واچ سری ۵ رونمایی شد

اپل در مراسم ۱۹ شهریور خود در کنار آیفون‌های جدید، از اپل واچ سری ۵ نیز رونمایی کرد. شایعات زیادی پیرامون این مدل منتشر نشده بود و امکانات این مدل برای کاربران تازگی خواهد داشت.

اپل واچ سری ۵ در زمینه صفحه نمایش و امکانات کاربری تغییراتی را داشته است.

طراحی کلی این مدل نسبت به سری ۴ تغییری را نداشته است. اما صفحه نمایش آن حالا می‌تواند در تمام مدت روشن باشد. صفحه نمایش جدید از تکنولوژی LTPO استفاده می‌کند تا بتواند زمان رفرش محتوای صفحه را تا یک بار در ثانیه کاهش دهد و هنگام کار عادی تا ۶۰ بار در ثانیه افزایش دهد. این تکنولوژی باعث شده تا صفحه نمایش اپل واچ بتواند همیشه روشن باشد و تاثیری هم در عمر باتری این دستگاه نگذارد.

هنگامی که از اپل واچ استفاده نکنید صفحه نمایش تاریک شده و محتوای مهم و ضروری برروی آن نمایش داده خواهد شد و بلافاصله هنگام نیاز به استفاده، می‌توانید مانند سابق از اپل واچ خود استفاده کنید.

همچنین برای اولین بار اپل قطب‌نما را به اپل واچ اضافه کرده و شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن جدا و یا ابزارک آن برروی صفحه اصلی ساعت خود، جهت یابی کنید. این امکان به اپلیکیشن Maps نیز اضافه شده تا مسیریابی بهتری به کاربران داده شود.

مدل‌های سلولار اپل واچ سری ۵ حالا می‌توانند حتی بدون داشتن سرویس مخابراتی فعال، در ۱۵۰ کشور به صورت رایگان با شماره تماس اضطراری تماس برقرار کنند.

اپل برای اولین بار با امکانی به نام Apple Watch Studio به کاربران این امکان را می‌دهد که اپل واچ ایده‌آل خود را با بند مورد نظر خود خریداری کنند و آن را دریافت کنند. این امکان در اپل استورهای سراسر جهان و اپل استور آنلاین قابل استفاده است.

در کنار مدل‌های آلمینیومی و استیل، اپل مدل سرامیک را نیز با عنوان Apple Watch Edition برای سری ۵ عرضه خواهد کرد. همچنین برای اولین بار شاهد جنس بدنه تیتانیوم در دو رنگ براق و تیره در این مجموعه نیز خواهیم بود.

علاوه بر این ۴ جنس بدنه، شاهد مدل‌های نایک (با بدنه آلمینیومی) و مدل‌های هرمس (با بدنه استیل) نیز خواهیم بود. امسال برای اولین بار مدل‌های هرمس در بدنه استیل مشکی هم عرضه خواهند شد.

اپل واچ سری ۵ مدل GPS از قیمت ۳۹۹ دلار و مدل GPS+Cellular از قیمت ۴۹۹ دلار به بالا به بازار عرضه خواهد شد.

پیش فروش اپل واچ سری ۵ آغاز شده و از روز جمعه ۲۹ شهریور تحویل مشتریان خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights