معرفی و عرضه نسل جدید iPad Air و iPad Mini

«آیپد ایر جدید با پشتیبانی از اپل پنسل و اسمارت کیبورد، قابلیت‌های فنی بالایی را با یک قیمت استثنایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.»

این شعاری است که اپل امروز از آن برای معرفی آیپد ایر جدید استفاده کرد. نسل جدید آیپد ایر از صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی بهره می‌برد، از اپل پنسل و اسمارت کیبورد پشتیبانی می‌کند و به کمک پردازنده A12 Bionic، نسل جدید آیپد ایر ۷۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت. تمام این ویژگی‌ها در صفحه نمایش رتینا به همراه True Tune باعث می‌شود تجربه بی‌نظیری در استفاده از آیپد جدید بدست آورید.

در کنار نسل جدید آیپد ایر، اپل از نسل جدید آیپد مینی ۷.۹ اینچی هم رونمایی کرد. یک آپدیت عظیم برای دوست‌داران تبلت‌های کامپکت که راحتی در جابه‌جایی اهمیت بالایی برای آن‌ها دارد. به دلیل استفاده از پردازنده جدید A12 Bionic، به گفته اپل، سرعت عملکرد و پردازش این دستگاه ۳ برابر و در زمینه‌های گرافیکی‌ و رندر، ۹ برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته خود دارد که پیشرفت چشم‌ گیری محسوب می‌شود.

در صفحه نمایش آیپد مینی جدید، از نسل جدید پنل‌های رتینا استفاده شده است و همچنین ویژگی‌ True Tone و تکنولوژی Wide Color باعث می‌شود حس بی‌نظیری را تجربه کنید.

آیپد مینی جدید از اپل پنسل و اسمارت کیبورد نیز پشتیبانی می‌کند.

آیپد‌های جدید را از امروز کاربران می‌توانند به صورت آنلاین سفارش دهند و از هفته آینده از اپل استور را نیز موجود خواهد بود.

آیپد‌های جدید در سه رنگ Silver ،Space Gray و Gold و حجم‌های ۶۴ گیگ و ۲۵۶ گیگ موجود خواهند بود.

آیپد مینی جدید برای مدل ۶۴ گیگ وای-فای ۳۹۹ دلار و برای مدل وای-فای + سلولار ۵۲۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

آیپد ایر جدید برای مدل ۶۴ گیگ وای-فای ۴۹۹ دلار و برای مدل وای-فای + سلولار ۶۲۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.