احتمال عرضه آیفون SE 2 به همراه Face ID در ماه سپتامبر

در روزهای اخیر شاهد انتشار تصاویر کانسپت و اطلاعات گوناگونی در خصوص نسل بعدی آیفون SE بودیم، در حالی که هنوز خیلی از جزئیات این دستگاه نامشخص است اما باز هم با اطلاعات جزئی که منتشر شده است می‌توان تا حدودی به یک جمع بندی در خصوص ظاهر و قابلیت‌های احتمالی آیفون SE 2 رسید.

 

صبح امروز وبسایت فرانسوی iPhoneAddict گزارشاتی را خصوص نسل بعدی آیفون SE منتشر کرد، گرچه لازم به ذکر است که به گفته همین وبسایت، منبعی که این اطلاعات را از آن دریافت کرده است اکثرا اطلاعات قابل اتکایی در خصوص خط تولید محصولات جدید اپل در دست دارد اما همیشه هم این اطلاعات درست نیستند.

در ابتدای این اطلاعات اشاره شده است که این نسل از آیفون تا ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد چراکه اپل در نظر دارد آیفون SE 2 را به همراه نسل جدید آیفون ۱۰ (iPhone X) معرفی کند.

در خصوص ظاهر و طراحی سخت‌افزاری این دستگاه، بر اساس گزارش این منبع آگاه، اپل هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است و در حال آزمایش نسخه‌های متفاوتی از این دستگاه است که یکی از آن‌ها دارای طراحی و اندازه دقیقا مشابه به نسل کنونی آیفون SE دارد و دیگری با همان طراحی که البته از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که در تمام مدل‌های آزمایشی دو چیز کاملا مشترک است، قسمت Notch بالای صفحه نمایش مانند آیفون ۱۰ و قابلیت Face ID.

 

در نهایت باید صبر کرد و دید اپل چه برنامه‌ای برای محصولات آینده خود در نظر گرفته است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.