«موبایلت» راه‌کاری برای تغییر در سبک زندگی مالی

همیشه برای کاربران ایرانی، دسترسی به یک اپلیکیشن بانکی/مالی که کیفیت مناسبی چه از نظر طراحی و چه کارایی داشته باشد سخت بوده چرا که شرکت‌های طراحی و توسعه اصلا توجه خاصی به این‌ موضوع ندارند و همیشه شاهد بی‌کیفیت ترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه بوده‌ایم. اما امروز قصد داریم برنامه‌ای معرفی کنیم که می‌توان گفت دارای تمام استاندار‌های جهانی از نظر Ui/Ux هست.

«موبایلت» مثل یک دستیار هوشمند و دقیق کنارتان است: از انجام کلیه امور بانکی همچون انتقال وجه و امور مرتبط با چک و وام گرفته تا پرداخت‌هایی نظیر قبض تلفن، جریمه خودرو و خرید شارژ.

راه‌اندازی سریع

«موبایلت» را دانلود کنید
اگر سامانی هستید نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را وارد کنید
اگر سامانی نیستید و یا رمزتان را فراموش کرده‌اید، وارد خدمات پرداخت شوید
به همین سرعت «موبایلت» همیشه در کنار شماست!

انتقال وجه

در تب «انتقال وجه» به راحتی می‌توانید وجهی را به سپرده و یا کارتی خاص واریز کنید. حتی امکان جداگانه ساتنا و پایا هم برایتان فراهم است.

بانک‌داری در جیب شماست

در موبایلت بسیاری از امور من جمله انتقال وجه به سپرده از طریق پایا و ساتنا، استعلام و مشاهده وضعیت دسته‌چک‌ها، مشاهده وضعیت تسهیلات بانکی، رویت و مشاهده تراکنش‌ها و موجودی سپرده‌های مختلف به تفکیک ماه و نوع واریز و برداشت فراهم است.

فراتر از بانک‌داری

در تب «پرداخت» وارد دنیایی خواهید شد که در آن کلیه امور پرداختی اعم از پرداخت قبوض مختلف، پرداخت جریمه خودرو، شارژ سیم‌کارت و … تنها با یک کلیک فراهم است.

در نهایت برای دریافت این برنامه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mobillet.ir/fa/دانلود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.