اپل از Apple Watch Series 3 رونمایی کرد

شرکت اپل در کنفرانس ۲۱ شهریور خود، علاوه بر معرفی نسل‌های جدید آیفون ( آیفون ۸ و آیفون X ) سری سوم اپل واچ را نیز معرفی کرد.

نسل سوم اپل واچ دارای دو مدل LTE و GPS است. در مدل LTE به لطف همکاری اپل با اپراتور‌های مطرح برخی از کشور‌ها از این پس می‌توانید آیفون خود را در منزل بگذارید و کماکان به تماس‌ها و پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید.

قابلیت‌های مربوط به سلامتی در نسل سوم اپل واچ به کمک watchOS 4 بسیار هوشمند‌تر شده است و به کمک تکنولوژی ضد آب تا عمق ۵۰ متر بدون نگرانی می‌توانید ساعت خود را تقریبا همه جا همراهتان داشته باشید.

در هر دو مدل LTE و GPS پردازنده جدید دو هسته‌ای قدرت‌نمایی می‌کند.

به نقل از Jeff Williams:

« ما معتقدیم که وجود شبکه Cellular درنسل سوم اپل واچ باعث ایجاد تحولی عظیم در چگونگی اسفاده مردم از اپل واچ خواهد شد. » به کمک امکان اتصال اپل واچ به شبکه LTE و اشتراک اپل موزیک، از این پس به تمام ۴۰ میلیون موزیک موجود در اپل موزیک دسترسی خواهید داشت و با قدرت‌نمایی AirPods می‌توانید به هنگام ورزش و یا فعالیت‌های جسمانی بدون نیاز به آیفون خود به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش فرا دهید.

نسل سوم اپل واچ به کمک پردازنده دو هسته‌ای S3 در صورتی که از آیفون جدا شود به راحتی به حالت LTE سویچ می‌کند و می‌توانید از بسته همراه خود در اپل واچ استفاده کنید. به کمک اپراتور‌های تلفن همراه، شماره‌ای که در اپل واچ استفاده می‌شود همان شماره سیم‌کارت آیفون شما است و با همان شماره می‌توانید تماس‌های خود را با دوستان

یا خانوادتان برقرار کنید.

لازم به ذکر است که اپل واچ سری ۳ از تکنولوژی ویرچوال سیم استفاده می‌کند که در ایران قابل استفاده نیست.

همچنین به کمک چیپ W2، حال در اپل واچ شاهد افزایش سرعت ۸۵ درصدی سرعت WiFi در این نسل خواهید بود و هم اینک WiFi و بلوتوث ۵۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

پیش فروش اپل واچ سری ۳ از هم اینک شروع شده است و مدل LTE با قیمت پایه ۳۹۹ دلار و مدل WiFI با قیمت پایه ۳۲۹ دلار برای مدل اسپورت در دسترسی عموم خواهد بود.

در مدل اسپورت شاهد رنگ جدید Gold در کنار مدل‌های Silver و Space Gray و در مدل سرامیک شاهد رنگ جدید Gray نیز هستیم.

بند‌های جدید برند Hermes در رنگ و طرح‌های مختلف نیز عرضه شده است که در کنار بند جدید اپل بنامSport Loop قابل خرید هستند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. استایل آپ

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱:۰۸ ب٫ظ

    این نسل از ساعت های اپل واقعا خوبن. هم از نظر کارایی و هم از نظر شاهری شاهکارن. واقعا همه چیشون خیلی خوبه

دیدگاه خود را ارسال کنید.