اپل از iPhone 8 / 8 Plus رونمایی کرد

اپل از iPhone 8 / 8 Plus رونمایی کرد

شرکت اپل در کنفرانس معرفی آیفون خود در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ نسل جدید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را با پشت سر گذاشتن نام ۷s معرفی کرد.

بدنه و صفحه نمایش

آیفون ۸ و ۸ پلاس دارای صفحه نمایشی همانند نسل های گذشته (۴.۷ و ۵.۵ اینچی) است.  آیفون های نسل جدید نیز از قابلیت True tone در صفحه نمایش بهره می برند, این قابلیت که به همگام سازی رنگ صفحه نمایش با محیط می پردازند پیش از این فقط در آیپد های پرو در دسترس بود.

همچنین اپل بعد از ۶ سال دوباره به ساخت بدنه پشتی از جنس شیشه برگشته است و حال نسل های جدید آیفون دارای بدنه پشتی شیشه ای هستند. این تغییر رویه به منظور اضافه کردن شارژ بی سیم به این محصولات است.

فریم دور نسل جدید آیفون ۸ و ۸ پلاس از آلمینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته شده است.

آیفون های ۸ و ۷ پلاس در رنگ های نقره ای, خاکستری و رنگ جدید طلایی عرضه خواهند شد.

پردازنده و رم 

قلب تپنده تمامی آیفون های جدید, پردازنده قدرتمند A11 بیونیک است. این پردازنده شش هستی ۳۰ درصد از پردازنده استفاده شده در آیفون ۷ و ۷ پلاس قوی تر است.

در کنار پردازنده, آیفون ۸ پلاس دارای ۳ گیگابایت رم هستند که به منظور پردازش تصاویر گرفته شده و با دوربین دوگانه در پشت دستگاه است. آیفون ۸ نیز دارای دو گیگابایت رم, همانند نسل گذشته است.

دوربین

در آیفون ۸ تمام سنسور‌های دوربین مجددا بازطراحی شده است و شاهد قابلیت جدیدی بنام Portrait Lighting هستیم که افکت‌های استودیویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسخه کوچکتر آیفون نیز امسال دارای تثبیت کننده تصویر است, این قابلیت پیش از این فقط در نسخه پلاس در دسترس بود.

تمامی آیفون های نسل جدید امکان فیلم برنامه ۴k با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه, و فیلم برداری ۱۰۸۰p با نرم ۲۴۰ فریم در ثانیه را دارا می باشند.

قیمت و زمان عرضه 

آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز با حجم های ۶۴, ۲۵۶ گیگابایت با قیمتی از  ۶۹۹ دلار از  ۲۲ سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و البته از ۱۵ سپتامبر, امکان پیش خرید آنلاین آن وجود خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.