«متولد ایران» یک هفته با برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی

«متولد ایران» یک هفته با برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی

«متولد ایران» عنوان کمپین حمایتی از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و توسعه‌دهندگان در تلاش برای معرفی بیشتر محصولات خود هستند.

این اقدام علاوه بر شناساندن محصولات با کیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر به برنامه‌ها و بازی‌های داخلی و رونق بیشتر این صنعت در ایران خواهد شد.

در این بازه زمانی کاربران علاقه‌مند در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #متولدایران محبوب‌ترین بازی/برنامه‌های ایرانی روی گوشی خود را معرفی خواهند کرد و در پایان رویداد، محصولات ایرانی‌ که بیشتر از همه با این هشتگ مورد اشاره قرار گرفته باشند در وبسایت کافه‌بازار معرفی خواهند شد.

با به اشتراک گذاشتن این رویداد با کاربران خود از آن‌ها بخواهید تا در طول این یک هفته با استفاده از هشتگ #متولدایران محبوب‌ترین اپ‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند.

برای استفاده از طرح مربوط به این کمپین، می‌توانید فایل PSD یا JPEG را دانلود کنید و اطلاعات و تصویر مربوط به محصول خود را در جای تعیین شده قرار دهید. 
در این طرح منظور از نام: عنوان محصول شما، تاریخ تولد: زمان اولین انتشار برنامه/بازی شما، نام پدر: نام توسعه‌دهنده، جنسیت: برنامه/بازی است.

در صورتی که برنامه/بازی متولد ایران دارید، کارت شناسایی که برای محصول خود تولید کرده‌اید را به همراه لینک برنامه برای ما به آدرس info@i-Phone.ir ارسال کنید و شانس بیشتر دیده شدن را داشته باشید.

ما هم از این رویداد عقب نموندیم و اپلیکیشن ما هم با افتخار، #متولدایران است.

انجمن تخصصی

سازنده : Shayan Ostadhassan
نمایش در App Store
حجم : ۲۶.۳ MB نسخه : ۱.۰ دسته‌بندی : Lifestyle قیمت : Free

تصاویری از محیط برنامه

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights