تجربه استفاده از سرویس «اسنپ باکس»

تجربه استفاده از سرویس «اسنپ باکس»

اسنپ که به عنوان موفق‌ترین سرویس درخواست تاکسی اینترنتی ایران شناخته می‌شود، به تازگی سرویسی جهت درخواست اینترنتی پیک نیز تحت عنوان اسنپ باکس راه اندازی کرده است. اما به دلیل مشکلاتی که در آپدیت کردن برنامه اسنپ در iOS از سوی اپل وجود داشت تا به امروز امکان استفاده از این خدمات جدید، برای کاربران آیفون امکان پذیر نبود. اما به تازگی اپلیکیشن iOS اسنپ هم آپدیت شده است و کاربران آیفون و آیپد هم می‌توانند از امکانات جدید اسنپ استفاده کنند.

ما جهت آزمایش و بررسی این سرویس، مقداری قهوه سفارش دادیم و جهت دریافت آن از خدمات اسنپ باکس استفاده کردیم.

نحوه درخواست پیک‌های اسنپ باکس شبیه به درخواست تاکسی‌های همین سرویس است. ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب می‌کنیم و سپس از بین گزینه‌های موجود، اسنپ باکس را انتخاب می‌کنیم.

سپس برخلاف تاکسی‌ها، با گزینه وارد کردن جزئیات روبرو هستیم. در این صفحه باید جزئیات فرد تحویل گیرنده را وارد کنیم. اما یک کمبود در این بخش احساس می‌شود. چون در آزمایش ما، خودمان تحویل گیرنده بودیم و بد نبود که گزینه‌ای هم برای مشخصات فرستنده وجود داشت. در این بخش نام، شماره تماس و آدرس دقیق تحویل گیرنده را باید وارد کنیم. همچنین بخشی برای توضیحات نیز قرار داده شده است.

سپس با انتخاب گزینه درخواست اسنپ، سرویس به دنبال نزدیک ترین پیک برای شما می‌گردد.

پس از آن هم همانطور که انتظار می‌رود، پیک بسته را تحویل می‌گیرد و سپس به سمت مقصد حرکت می‌کند.

برخلاف سرویس الوپیک که هویت تحویل گیرنده را موقع تحویل بسته چک می‌کنند، چنین فرآیندی را در تحویل بسته توسط اسنپ باکس مشاهده نکردیم. همچنین گزینه‌ای جهت دریافت مبلغ توسط فرد دیگر نیز وجود ندارد. در کل تجربه کاربری این سرویس جای بهبودی دارد و بهتر است که بخش پیک تنظیمات مختص به نیاز خود را داشته باشد.

به طور کلی سرعت دریافت و رساندن بسته بسیار مناسب بود و مبلغ دریافتی هم کاملاً قابل قبول بود. امید داریم که این سرویس هم بهبود پیدا کند و توسط کاربران بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

منبعi-Phone.ir

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.