اپل از اسپیکر هوشمند خود با نام HomePod رونمایی کرد

اپل از اسپیکر هوشمند خود با نام HomePod رونمایی کرد

در انتهای مراسم WWDC 2017 که در روز دوشنبه برگزار شد، اپل اسپیکر هوشمند خود را که مدت‌ها بود شایعاتی در مورد آن منتشر می‌شد را با نام HomePod معرفی کرد. این اسپیکر جهت استفاده در خانه طراحی شده است و می‌تواند با سنسورهایی که دارد، محیطی که در آن قرار گرفته را بشناسد و موسیقی را بسته به محیطی که در آن قرار دارد پخش کند. این محصول از ابتدا جهت کار با سرویس استریم موسیقی اپل یعنی Apple Music طراحی شده است. HomePod دارای چندین اسپیکر است و صدای خوبی را تولید خواهد کرد.

ارتفاع HomePod تنها ۱۸ سانتی‌متر است و در دو رنگ خاکستری و سفید تولید خواهد شد. اپل اعلام کرده این اسپیکر در ماه دسامبر وارد بازار آمریکا، انگلیس و استرالیا خواهد شد. کشورهای دیگر طی سال آینده میلادی باید منتظر این اسپیکر باشند.

HomePod همچنین دارای ۶ میکروفون است که به کاربر اجازه استفاده از دستیار هوشمند اپل، سیری را می‌دهد. HomePod تمام دستورات کاربر را متوجه خواهد شد و می‌تواند دستورات را اجرا کند.

اپل در این اسپیکر از پردازشگر A8 که پیش از این در آیفون‌ها و آیپدهای مختلف استفاده شده بود، استفاده کرده است. در نهایت همانطور که گفته شد، قرار است این اسپیکر در ماه دسامبر با قیمت ۳۴۹ دلار به بازار عرضه شود.

 

 

منبعApple

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.