آشنایی بیشتر با iMac Pro

آشنایی بیشتر با iMac Pro

اپل در سال‌های گذشته نشان داده است که اهمیت ویژه‌ای برای کاربران حرفه‌ای خود قائل است، تمرکز ویژه این کمپانی بر روی دستگاه‌های پرو را می‌توان از روی دستگاه‌هایی که در سال‌های اخیر عرضه شدند متوجه شد همانند آیپد پرو و آپدیت‌های مکرر مک پرو و مک بوک پرو. حال شب گذشته اپل در کنفرانس سالانه‌ی خود یعنی WWDC 17 از دستگاه جدید خود که متعلق به کاربران حرفه‌ای‌تر است رونمایی کرد. iMac Pro، دستگاهی منحصر به فرد با ظاهر، رنگ و سخت افزاری کاملا خاص برای کاربران حرفه‌ای. این در حالی است که نسل جدید مک پرو با طراحی کاملا متفاوت توسط اپل در دست طراحی و تولید است.

صفحه نمایش ۲۷ اینچی این دستگاه از تکنولوژی رتینا با رزولوشن ۵k بهره می‌گیرد. این دستگاه در بالاترین کانفیگ خود دارای پردازنده‌ی ۱۸ هسته‌ای Xeon و قدرت گرافیکی ۲۲ ترافلاپس است که آن را به قدرت‌مند ترین سیستم مک ساخته شده تبدیل می‌کند. و همچنین رنگ خاص و منحصر بفرد این دستگاه یعنی Space gray نیز جلوه خاصی به آن بخشیده است.

به کمک گرافیک ۱۶ گیگابایتی این دستگاه، رندر پروژه‌های ۳D به صورت Real-Time به آسانی صورت می‌گیرد. همچنین این دستگاه از ۱۲۸ گیگ رم بهره می‌برد که می‌توان سنگین‌ترین کار‌های گرافیکی را بدون کوچیک‌ترین مشکلی با آن انجام داد.

پشتیبانی از ۴TB SSD یکی دیگر از قابلیت‌های خاص این دستگاه است که با کمک ۱۲۸ گیگ رم و چهار پورت Thunderbolt 3 بهترین بازده‌‌ای در کار را برای شما رقم خواهد زد.

 

قیمت این دستگاه برای پایین‌ترین کانفیگ ۴۹۹۹ دلار خواهد بود که در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.