انتشار اطلاعات جدیدی از برنامه اپل برای عرضه آیفون‌های امسال

انتشار اطلاعات جدیدی از برنامه اپل برای عرضه آیفون‌های امسال

طبق گزارش جدیدی که از سوی بلومبرگ منتشر شده است، اپل قصد دارد در شهریور امسال از سه آیفون جدید رونمایی کند. دو مدل آیفون که تنها شامل تغییرات سخت افزاری خواهند بود و یک مدل کاملا جدید که شامل طراحی و سخت افزار جدید خواهد شد.

گفته می‌شود دو مدل که تنها شامل تغییرات سخت افزاری خواهند بود با نام‌های iPhone 7s و iPhone 7s Plus وارد بازار خواهند شد و مدلی که دارای طراحی جدید است با نام iPhone 8 عرضه می‌شود.

 از آنجایی که امسال دهمین سالگرد عرضه آیفون است، به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته با یک طراحی کاملا جدید طرفداران این دستگاه را به خرید مدل جدیدتر دعوت کند. گفته می‌شود این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بی‌حاشیه خواهد بود و اندازه آن نزدیک به مدل‌های پلاس کنونی و سایز بدنه نزدیک به آیفون ۷ خواهد بود. قطعا یک صفحه نمایش بزرگ در یک بدنه کوچک جذابیت بالایی خواهد داشت.

گفته می‌شود که دکمه هوم در این دستگاه حذف شده و اپل قصد دارد با استفاده از Force Touch این قابلیت را به صفحه نمایش به صورت نرم افزاری اضافه کند. هنوز مشخص نیست که سرنوشت سنسور اثرانگشت با این تغییرات چه خواهد شد. ظاهرا جنس بدنه این مدل از شیشه و استیل خواهد بود. در جلو و پشت دستگاه از شیشه استفاده خواهد شد و در دور دستگاه همانند مدل‌های استیل اپل واچ، از استیل استفاده خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد که اپل سرانجام قصد دارد که از صفحه نمایش‌های OLED در این مدل استفاده کند.

هر سه مدل جدید آیفون سیستم عامل iOS 11 را اجرا خواهند کرد که نسخه اولیه این سیستم عامل طی کنفرانس WWDC امسال در ماه خرداد معرفی خواهد شد.

با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های جدید، شاهد خبرهای دقیق‌تری خواهیم بود.

Martin hajek iphone 8 concept

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.