معرفی اپلیکیشن: واوخوان

یکی از معضلاتی که این روز‌ها افراد در خواندن کتاب دارند، نداشتن وقت کافی است. در واقع یکی از بهانه‌هایی که افراد برای نخواندن کتاب دارند نداشتن وقت است. راه حلی که برای این مشکل ارائه شده است کتاب گویاست، کتابی‌هایی که توسط گویندگان حرفه‌ای به صوت تبدیل شدند و آماده گوش دادن شما هستند.

ما در این پست قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که در جهت گسترش فرهنگ کتاب خوانی از نوع صوتی، گام بلندی برداشته است. اپلیکیشن « واوخوان » محیطی را برای شما فراهم کرده است که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را پیدا و مشاهده کنید، در صورت تمایل خریداری کنید و در نهایت با آرامش کامل به کتاب مورد علاقه‌تان گوش دهید.

در این مجموعه که حاصل هزاران و صدها گوینده، مولف و مترجم است شما می‌توانید کتاب‌ها را در دسته‌های مختلف مشاهده کنید، پیشنهادهای ویژه، کتاب روز و ده‌ها دسته‌بندی مختلف مانند کتاب‌های اجتماعی، آموزشی، رمان و غیره… .

با انتحاب دسته و کتاب مورد علاقه خود اطلاعات دقیق و مورد نیاز بسیاری را در خصوص کتاب مورد نظر می‌توانید مشاهده کنید. مانند خلاصه کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر و سال تولید و در نهایت قیمت و حجم کتاب که در بهینه‌ترین حالت ممکن ارائه شده‌اند.

با ثبت‌نام در اپلیکیشن، باید اعتبار خود را جهت خرید کتاب‌های مورد علاقه‌تان افزایش دهید و یکی از راه‌های این کار، استفاده بن تخفیف است که طریقه استفاده از آن به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.

 

Vavkhan

سازنده : Mahdi Dokhanchi
نمایش در App Store
حجم : ۸.۵ MB نسخه : ۱.۲ دسته‌بندی : Books قیمت : Free

تصاویری از محیط برنامه

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. ایرج مرتضوی

    ۲ تیر ۱۳۹۶ ۹:۰۲ ب٫ظ

    اپ ضعفیه
    موفق باشید

دیدگاه خود را ارسال کنید.