اپلیکیشن Workflow توسط اپل خریداری شد

اپلیکیشن Workflow یکی از موفق ترین اپلیکیشن های کاربردی App store که امکان اتوماتیک سازی فعالیت های سیستم عامل بهمراه تعامل با دیگر اپلیکیشن ها را فراهم می سازد امروز توسط اپل خریداری شد. اپل پیش از این در سال ۲۰۰۵ بهمراه نسخه Mac OS Tiger با معرفی اپلیکیشن Automator پا به عرضه نرم افزار های اتوماتیک سازی فعالیت های سیستم عامل مک گذاشت اما بعد از یک دهه از عرضه iOS, کاربران ملزم به استفاده از نرم افزار های برنامه نویسان مستقل مانند Workflow و IFTT بودند, اما به نظر می رسد با خرید نرم افزار Workflow توسط اپل, باید بزودی شاهد همکام سازی قابلیت های این برنامه در سیستم عامل iOS باشیم. در هر حال حاضر پس از خرید این نرم افزار توسط اپل, این نرم افزار به صورت رایگان در اپ استور موجود می باشد.

Ari Weinstein توسعه دهنده جوان اپلیکیشن Workflow در بیانیه ای از این خرید استقبال کرد:

ما از از پیوستن به اپل هیجان زده هستیم. ما از روز های نخستین که به عنوان دانش آموز در کنفرانس جهانی برنامه نویسان اپل (WWDC) برای توسعه نرم افزار Workflow سپس موفقیت آن در فروشگاه نرم افزاری اپل, شرکت کردیم, همکاری نزدیکی با اپل داشتیم. ما برای همکاری بیشتر در سطح های بعدی و در محصولاتی که در سراسر جهان توسط کاربران مورد استقاده قرار می گیرند, نمی توانیم بیشتر از این صبر کنیم.

 

اپل نیز با تایید این خرید, در بیانیه ای اعلام کرد:

اپلیکیشن Workflow به عنوان بهترین اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ جایزه طراحی اپل را از آن خود کرد, این موفقیت به دلیل قابلیت برجسته این اپلیکیشن در iOS, به خصوص پیاده سازی قابلیت کنترل صوتی برای برای ساخت فعالیت های اتوماتیک بود که این اپلیکیشن را حتی برای کاربران نابینا و کم بینا نیز قابل استفاده می کرد.
در نهایت باید گفت که بدون شک این تصاحب باعث افزودن قابلیت های چشمگیری به iOS به مرور زمان خواهد بود, در کنار اینها می توان پیش بینی کرد که با پیاده سازی قابلیت های Workflow در سیری, این دستیار هوشمند, از توانایی های بی نظیری در کنترل و انجام فعالیت ها در iOS برخوردار شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.