اپلیکیشن کی کجاس؛ بانک اطلاعات شهری تهران

معمولا اولین سوالاتی که پس از سفر به شهر تهران برایتان پیش می‌آید این که کجا برویم؟ چه بخوریم؟ و یا چه کار کنیم؟… اینجاست که وجود یک بانک اطلاعاتی که شامل تمام اطاعات مورد نیاز برای هر فرد است به کار می‌آید. این دقیقا کاریست که اپلیکیشن کی کجاس انجام می‌دهد.

کی کجاس یک سرویس بانک اطلاعات شهری مبتنی بر نقشه و با محتوای باز است. همین امر باعث می‌شود نه تنها در هر بار چک کردن این برنامه، شاهد محتوای جدیدی خواهید بود بلکه خود نیز می‌توانید در این امر شریک باشید.


با استفاده از «کی کجاس» شما این امکان رو دارید که نزدیک‌ترین مرکز تفریحی، بانک، رستوران و… با خبر شوید و اطلاعات مفیدی در خصوص مکان مورد نظر مطالعه کنید و‌ در صورت وجود تصاویر آن مکان نیز مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید نظرات کاربران در خصوص مکانی قصد دیدن آن را دارید بخونید، امتیاز‌هایی که دادن‌اند را مشاهده کنید و همچنین از امکاناتی مانند Wi-Fi، پارکینگ و … مطلع شوید.

بیش از ۲۱۰ هزار موقعیت مکانی در ۳۶۰ دسته بندی موضوعی مختلف همین الان در کی کجاس وجود دارد. از کسب و کارهای موجود در شهر گرفته (شامل رستوران ها، بانک ها، آموزشگاه ها، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها، و …)، تا مکانهای دیدنی و تفریحی (مانند پارک ها، سینماها، موزه ها و …) ، و یا معابر (شامل خیابانها، میادین، کوچه ها، بزرگراه‌ها و …).

در کی کجاس با مراجعه به هر مکان، می توان درست مثل اپ Swarm در آن اعلام حضور کرد و همچنین برای رسیدن به مقصد، از اپلیکیشن گوگل مپ یا غیره استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های جذاب دیگر این اپلیکیشن سئوالات مرسومی مانند «چی بخورم؟» و «چی کار کنم؟» که در طول روز در ذهن هر فردی به نحوی شکل می گیرد است. که با مراجعه به این بخش پاسخ‌های جالب و متنوعی به شما پیشنهاد داده می‌شود.

همچنین تداوم آپدیت توسط توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن هم قابل توجه است و همیشه شاهد وجود آخرین تکنولوژی‌های موجود در آن هستیم.

Kikojas - کی کجاس، بانک اطلاعات شهری تهران

سازنده : Mohsen Taleb
نمایش در App Store
حجم : ۵۵.۳ MB نسخه : ۱.۵ دسته‌بندی : Travel قیمت : Free

تصاویری از محیط برنامه

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.