معرفی خدمات دفتر سایت

معرفی خدمات دفتر سایت

از سال‌ها پیش که تصمیم به راه اندازی دفتر خدمات سایت گرفته شد، همیشه با بروزترین و استانداردترین خدمات در خدمت کاربران عزیز بوده‌ایم. طبق همین اصول همچنان در کنار بسیاری از مراکز دیگر، با سرویس‌های منحصر به فرد در خدمت کاربران هستیم.

از خدماتی که به تازگی می‌توانید در دفتر سایت داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تغییر ظرفیت آیفون یا آیپد، به طور مثال می‌توانید دستگاه ۱۶ گیگابایت خود را به مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی تبدیل کنید. این سرویس با تعویض چیپ NAND دستگاه شما امکان پذیر است. البته این امر به سادگی انجام نمی‌شود و بدون ریسک نیست. اما با این حال چندین مورد از این سرویس بدون مشکل انجام شده است.

همچنین می‌توانید با در دست داشتن جعبه دستگاه، مدل‌های غیرسیم کارت خور (آیپد‌های WiFi و آیپاد تاچ) را که در قسمت وارد کردن اکانت iCloud مانده‌اند، نجات دهید و این مرحله را رد کنید.

در صورتی که دستگاه شما با مشکل‌هایی مانند ارورهای ۹ یا ۴۰ یا ارورهای دیگر هنگام ریستور مواجه شده است، می‌توانید درست کردن آن را به ما بسپارید.

تعمیرات آیفون ۶s و ۷ مانند مدل‌های قبلی خود نیست، چرا که اپل از یک چسب خاص جهت ضدآب کردن این دو مدل استفاده می‌کند که قالب مراکز تعمیراتی دیگر پس از تعمیر دیگر این چسب را جایگزین نمی‌کنند، اما در دفتر انجمن تخصصی آیفون پس از حل مشکل دستگاه شما، چسب ضدآب جدید هم برروی دستگاه شما قرار می‌گیرد تا هیچ مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس تا به امروز داشته‌اند، شکستن لنز روی دوربین این دو مدل است. لنز این دو مدل در دفتر انجمن موجود است و تاکنون چندین مورد نیز جایگزین شده است. همچنین جهت تعمیرات آیفون ۷ نیاز به پیچ گوشتی‌های خاصی است که همه مدل آن در اختیار دفتر سایت است.

همچنین تا پیش از این در صورتی که صفحه نمایش شما می‌شکست، مجبور بودید که کل پنل را جایگزین کنید، اما با تجهیزاتی که در دفتر موجود است، در صورتی که تنها شیشه شکسته باشد، امکان جایگزینی شیشه به صورت جدا وجود دارد تا با هزینه‌ای بسیار کمتر بتوانید مجددا از دستگاه خود استفاده کنید.

در زمینه مک هم سرویس‌های جدیدی را جهت ارائه به کاربران در نظر گرفته ایم. موارد خاص مانند جایگزینی لاستیک‌های زیر مک‌بوک و تعویض ترکپدهای Force Touch و قدیمی نیز امکان پذیر است.

همچنین در مورد دستگاه‌های جدید مانند مک بوک ۱۲ اینچی، همانند سایر دستگاه‌های مک، در صورت در دست داشتن جعبه، امکان حذف رمز EFI وجود دارد.

امکان تعویض بدنه و صفحه نمایش مک بوک پرو ۲۰۱۶ دارای تاچ بار نیز وجود دارد.

امیدواریم که ما را جهت رفع مشکلات دستگاه خود انتخاب کنید تا با بهترین سرویس، مشکل دستگاه شما را حل کنیم.

منبعi-Phone.ir

برچسب ها:

دیدگاه ها ۸

  1. نويد زراعت كار

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۴:۴۵ ب٫ظ

    سلام
    مدت هاى طولانى هست که از سایت شما به عنوان مرجع حل تمامى مشکلاتم در زمینه IOS استفاده میکنم.
    الان مدت هاست که حس میکردم سایت احتیاج به یه تکونه اساسى داره ، خوشحالم که این مهم میخواد انجام بشه ، امیدوارم که تو همه زمینه ها موفق باشید

  2. محمد رضا کنعانی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ب٫ظ

    سلام
    با توجه به محدودیت‌هایی که در مورد کالاهای آمریکایی داریم
    سرویس‌هایی که تیم شما ارائه می‌کند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
    با این پیام، نهایت سپاس و امتنان خود را اعلام می‌دارم.

  3. pedram

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ

    همیشه بهترین بودین
    موفق و پایدار باشید دوستان اپلی

  4. مهدي اكبري

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ

    شما بی نظیریییییین ???????❤
    همیشه نو آوری میکنین ، هیچ کدوم از خدماتی که گفتین رو جای دیگه ارائه نمیدن

  5. سعید دژآگاه

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ

    ما هر اطلاعاتی در زمینه ایفون و ios داریم به برکت سایت شما و مدیرای لایق این سایت هستش / درود بر شما

  6. رضا تحویلی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰:۵۶ ق٫ظ

    ایول اقا ایول
    عااالیه
    موفق باشید و دمتون گرم

  7. علي

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ق٫ظ

    سال هاست که از مطالب مفید انجمن سایت استفاده می کنم خیلی خوبه که خدمات سخت افزاری رو هم از این به بعد می تونیم یه جای مطمئین داشته باشیم

  8. پیام بهادری

    ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

    سلام واقعا خدمات تون هم مثله سایتتون بی نظیره واقعا از اینکه اینقدر به روز هستید از بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها و ابزاری روز دنیا استفاده میکنید لذت بردم.
    من هم کارم تعمیرات موبایل هست می خواستم بدونم از چه طریقی می تونم درباره نحوه خرید این پروگرامرها و دستگاهای تعویض گلس ال سی دی اطلاعات بگیرم ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.