نسخه نهایی iOS 10.2 عرضه شد

نسخه نهایی iOS 10.2 عرضه شد

لحظاتی پیش اپل نسخه نهایی iOS 10.2 را برای تمامی کاربران عرضه کرد. این نسخه شامل ویژگی‌هایی جدیدی برای تمام کاربران است. در این نسخه شاهد Emojiهای جدید، اپلیکیشن جدید TV و چند قابلیت جدید دیگر هستیم.

این نسخه از Unicode 9 پشتیبانی می‌کند که شامل ۷۲ ایموجی جدید می‌شود. همچنین تمامی ایموجی‌های قبلی به طور کامل بازطراحی شده اند تا برروی دستگاه‌های جدید کیفیت بهتری داشته باشند.

همچنین در این نسخه اپلیکیشن TV جایگزین اپلیکیشن قدیمی Videos شده است. ظاهر برنامه شبیه به بازطراحی اپلیکیشن Music در iOS 10 است و برای کاربران آمریکایی اطلاعات فیلم‌ها را نمایش می‌دهد.

چندین تنظیم جدید برای دوربین از قسمت تنظیمات قابل دسترسی است. ۳ والپیپر جدید هم در این نسخه به سیستم عامل اضافه شده است. در iMessage شاهد دو افکت جدید Love و Celebration هستیم.

iOS 10.2 هم اکنون از قسمت Software Update قابل دانلود است.

img_2016-12-12-213543

لینک‌های دانلود فایل ipsw

منبعApple

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. هدایت بازوند

    ۲۲ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

    سلام من چند تا سوال داشتم
    Hedayat Bazvand, [۱۱.۰۱.۱۷ ۰۹:۲۵]
    برای گوشی و تبلت آیفون ورژن ios رو باید مثلا از ۹.۱ به ۱۰.۲ به ترتیب ۹.۲ ۹.۳ ۱۰.۱ ۱۰.۲ آپدیت کنیم یا میشه بعضی ها رو جا گذاشت؟با itunes
    یه سوال دیگه☺️☺️

    میشه back up (با itunes) بگیرم و ios 9.1 رو حذف کنم و بعد مستقیم ورژن ۱۰.۲ رو نصب کنم بعد back up ای رو که گرفته بودم را رو گوشی بارگزاری کنم ، منظورم اینه که آیا عکس و نرم افزار و شمارهام و پیامام برمیگردن ؟

    ببخشید ما بین ورژن ۹.۱ تا ۱۰.۲ چند ورژن و عددشم بگید ممنون میشم

دیدگاه خود را ارسال کنید.