آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی شدند

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی شدند

بر طبق انتظار، نسل جدید خانواده آیفون در کنفرانس اپل بعد از شایعات فراوان رونمایی شدند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از زبان طراحی مشابه ای نسبت به نسل پیشین برخوردارند، هر چند که تغییرات ظاهری اندکی در آنها قابل مشاهده است. در نسل های جدید آیفون اپل نمرکز ویژه ای بر روی افزایش کیفیت و کارایی دوربین داشته است. در ادامه بیشتر به قدرتمند ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۶ خواهیم پرداخت.

hero_large

  • طراحی

در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از زبان طراحی مشابه ای نسبت به نسل پیشین استفاده شده است, هرچند که بهبود های اندکی در آن به چشم می خورد. خطوط آنتن حال به گوشه دستگاه ها منتقل شده است و دارای ظاهری ساده و یک دست تر است. در آیفون های جدید علاوه بر رنگ های رز گلد, طلایی و نقره ای, حال رنگ مشکی مات و مشکی براق به رنگ های آیفون اضافه شده اند. رنگ خاکستری نیز در این مدل ها دیگر استفاده نشده است.

film_design_large

  • دوربین

بدون شک افزایش کیفیت و کارایی دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اصلی ترین برگ برنده این محصولات است. مدل ۴.۷ اینچی به مانند نسل پیشین دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسل دارای تثبیت کننده اپتیکال است. این قابلیت پیش از این تنها در نسخه پلاس در دسترس بود. گشودگی دهانه لنز نیز از ۲.۲ به ۱.۸ کاهش پیدا کرده است که باعث میشود تصاویر دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار گیرد و در محیط هایی با نور کم, تصاویر روشن تری را شکار می کند.
اما مدل آیفون ۷ پلاس تغییرات کاملا بزرگتری با خود به همراه دارد. آیفون ۷ پلاس دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که یکی از آنها یک لنز شش تکه wide (زاویه‌ی دید عریض) است که دارای پیکسل های بزرگتر است و لنز دیگری یک لنز پنج تکه تله فوتو است. این لنز های اجازه فوکوس برای سوژه های دور را فراهم می کند. تلفیق این دو دوربین با یکدیگر, عکس های فوق العاده ای شکار می کنند. اپل برای توسعه این دوربین دو گانه از تکنولوژی شرکت LinX استفاده کرده است که در سال گذشته توسط اپل خریداری شد. از قابلیت های این دو دوربین می توان به نکات زیر اشاره کرد:
– امکان تغییر فوکس بر روی سوژه ها حتی بعد از گرفت عکس
– زوم ۲x اپتیکال و زوم ۱۰x دیجیتالی

علاوه بر اینها, امکان ضبط تصاویر بسیار با کیفیت ۴k با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه برای اولین بار در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فراهم شده است

film_experience_large

  • دکمه Home

پس از آیفون ۵s، دومین تغییر بزرگ در دکمه Home آیفون ایجاد شده است. این دیکمه حال به صورت لمسی است و از حالت فزیکی خارج شده است اما با داشتن موتور تپتیک به مانند مک بوک پرو ها, احساس لمس یک دکمه فزیکی به کاربر منتقل می کند. این تغییر قابلیت های جدیدی را نیز به آیفون اضافه کرده است در صورت دریافت نوتیفیکیشن در اپلیکیشن‌های مختلف ویبره‌ای را در حالت‌های مختلف دریافت خواهید کرد.

wireless_hero_large

  • پردازنده و رم

آیفون ۷ و ۷ پلاس هر دو با پردازنده‌ی جدید و بسیار قدرتمند اپل بنام A10 Fusion روانه بازار خواهند شد. اپل با پردازنده A9 به راحتی توانست تمامی پرچمدار های اندرویدی ۲۰۱۶ را پشت سر بگذارد, حال A10 در حدود ۴۰ درصد قدرت بیشتری را نسبت به A9 ارائه می کند و در نهایت پردازش گرافیکی این پردازنده ۵۰ درصد قوی تر از A9 است. علاوه بر این, مدل ۴.۷ اینچی آیفون, از ۲ گیگابایت رم استفاده می کند و مدل پلاس, به خاطر پردازش دوربین دو گانه, دارای سه گیگابایت رم می باشد.

 

  • دیگر قابلیت ها:

-آیفون ۷ و ۷ پلاس دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که توانایی زنده ماندن به مدت سی دقیقه در زیر آب را دارد.
-۲۵ درصد روشنایی بیشتر صفحه نمایش
-اسپیکر استریو در بالا و پایین آیفون که صدایی دو برابر نسبت به مدل پیشین را فراهم می کند.

 

آیفون ۷ و آیفون ۷ در سه حجم ۳۲, ۱۲۸ و ۲۵۸ گیگابایت در رنگ های نقره ای, طلایی, رزگلد, مشکی مات و مشکی براق از ۹ سپتامبر قابل پیش خرید و از ۱۶ سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. شاهرخ

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ۷:۲۹ ق٫ظ

    درود
    iPhone 7 pro ?!!!
    شایعه بوده یا قراره بیاد؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.