با watchOS 3 بیشتر آشنا شویم

با watchOS 3 بیشتر آشنا شویم

اپل نسخه سوم  سیستم عامل ساعت را در کنفرانس جهانی برنامه نویسان (WWDC 16) که بزرگترین رویداد تکنولوژی سال ۲۰۱۶ برای اپل است معرفی کرد. تاکنون ساعت اپل موفق ترین ساعت هوشمند عرضه شده در بازار است, اما برای بهترین ماندن, نسخه جدید سیستم عامل ساعت اپل نقش مهمی را ایفا می کند.  در ادامه بیشتر به بررسی Watch OS 3  می پردازیم .

 

Screen-Shot-2016-06-13-at-10.22.19-PM-2

  • سرعت

در WatchOS 3, اپل با آپدیت اپلیکیشن ها در پس زمینه و آماده کردن نوتیفیکیشن ها حتی قبل از آنکه کاربر به آنها نگاهی بیندازند باعث افزایش سرعت زیادی در باز کردن اپلیکیشن ها و دیدن نوتیفیکیشن شده است. بنابراین در Watch os 3 نیازی به صبر کردن برای باز شدن اپلیکیشن ها نخواهید بود.

  • کنترل سنتر و داک

با دوبار فشردن دکمه کنار ساعت اپل,  صفحه جدیدی به نام داک باز خواهد شد, در داک آخرین آپدیت اپلیکیشن را نشان می دهد. علاوه بر آن, با تاج صفحه از پایین به بالا, کنترل سنتر به مانند آنچه در iOS وجود دارد در صفحه به نمایش در می آید.

  • قابلیت های جدید در ارسال پیام

یکی از قابلیت هایی که به شدت وجود آن در اپل واچ احساس می شد, قابلیت تایپ کردن برای پاسخ دادن به پیام ها یا ایمیل ها بود. حال در Watch OS 3, اپل قابلیت تشخیص دست خط را در اپل واچ فراهم کرده است که پاسخ به پیام ها را بسیار آسان تر خواهد کرد.

 

Screen-Shot-2016-06-13-at-10.23.06-PM

 

  • واچ فیس های جدید

در WatchOS 3 اپل تعدادی واچ فیس جدید را برای ساعت اپل عرضه کرده است که برخی از آنان مخصوص فعالیت ورزشی است که اطلاعات زیادی را پیرامون فعالیت ورزشی در صفحه نمایش نشان خواهد داد.

 

Screen-Shot-2016-06-13-at-10.24.41-PM

 

  • قابلیت های جدید در بخش های ورزشی

ساعت اپل از روز نخست ثابت کرده بود که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک مهره اصلی در فعالیت های ورزشی کاربران دارد. در Watch os 3, اپل قابلیت های زیادی را به کاربران عرضه کرده است به طور مثال, امکان طبقه بندی و به اشتراک گذاری فعالیت های ورزشی را در اختیار کاربران قرار داده شده است و همچنین,  امکان استفاده از از امکانات قابلیت های ورزشی برای کاربرانی که بر روی ویلچر می نشینند نیز فراهم شده است.

  • سیری

سیری در سال آپدیت جدیدش که بهمراه iOS 10 از راه می رسد بسیار هوشمند تر از گذشته شده است و امکانات و دسترسی های جدید زیادی به کاربران می دهد. علاوه بر آن اپل با انتشار SDK و API سیری, این امکان را به توسعه دهندگان می دهد که اپلیکیشن های جدید را همگام با سیری عرضه کنند و از قابلیت های این دستیار صوتی در اپلیکیشن هایشان بهره گیرند.

 

  • اپلیکیشن جدید Breathe

در دنیای امروز, استرس بخش جدا نشدنی از زندگی است, اپلیکیشن جدید Breathe به کاربران برای کشیدن چند نفس عمیق کمک می کند.

 

از دیگر قابلیت های Watch OS 3 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باز کردن پسورد مک
  • کنترل پلتفرم سیستم خانگی
  • کلید SOS برای تماس مستقیم با اورژانس و مراکز اضطراری

این پست در حال تکمیل شدن است

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.