نسل جدید خانواده آیپاد معرفی شد

دقایقی پیش شرکت اپل نسل های جدیدی از خانواده آیپاد را معرفی کرد. آیپاد تاچ جدید که در واقع نسل ششم آیپاد تاچ است, سریعتر, با دوربین بهتر بهمراه آپشن های جدیدی در رنگ و حجم عرضه می شود و در کنار آن, رنگ های جدیدی به خانواده آیپاد شافل و نانو اضافه شده است.

هر چند که سیاست اپل در چند سال اخیر, حاکی از حذف تدریجی آیپاد تاچ ها از چرخه محصولات این شرکت بود, اما سرانجام بعد از سه سال, اپل نسل جدیدی از این خانواده معرفی کرد. آیپاد تاچ جدید ۴ اینچی به پردازنده قدرتمند ۶۴ بیتی A8 مجهز شده است, این پردازنده قلب تپنده آیفون ۶ و ۶ پلاس است, پردازنده A8 در آیپاد نسل ششم, یک آپگرید بزرگ در مقابل A5 نسل پنجم است. دوربین نسل ششم دارای سنسور هشت مگاپیکسلی است, البته معماری این دوربین به آنچه که در آیفون ۶ و ۶ پلاس متفاوت است و نمی توان انتظار همان کیفیت را از آن داشت. و در نهایت رنگ های جدید طلایی, آبی تیره و صورتی نیز به آپشن های آیپاد تاچ اضافه شده است.
پایه قیمت آیپاد تاچ نسل ششم ۱۹۹ دلار برای ۱۶ گیگابایتی است, و به ترتیب ۲۴۹ , ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار برای ۳۲ , ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قیمت گذاری شده است.

در کنار آیپاد تاچ, آیپاد شافل و نانو نیز دارای رنگ های جدید طلایی, آبی تیره و صورتی شدند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. احمد براتی

    ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۴:۱۸ ب٫ظ

    خیلی عالیه که اپل دوباره به آیپاد تاچ‌ها توجه کرد، من خیلی این محصول رو دوست دارم. درسته بدون سیم کارته ولی برای سگرمی خیلی خوبه.

دیدگاه خود را ارسال کنید.