آیفون: همچنان محبوب ترین در آمریکا

آیفون: همچنان محبوب ترین در آمریکا

اپل همچنان در صدر محبوب ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه هوشمند در آمریکا قرار دارد. در حالیکه سهم گوشی های تولید این شرکت افزایش یافته، سهم سیستم عامل های دیگر نظیر آندروید، بلک بری و ویندوزفون کاهش یافته است.
پس از بررسی های انجام شده در یک دوره سه ماهه منتهی به آوریل سال جاری، Apple  به عنوان برترین تولیدکننده تلفن همراه و سیستم عامل Android به عنوان برترین سیستم عامل از لحاظ تعداد انتخاب شدند.

بررسی بازار اسمارت فون ها در آمریکا
۱۸۸.۶ میلیون نفر در آمریکا از تلفن های هوشمند استفاده می کنند که ۷۶.۹ درصد کل بازار تلفن های همراه این کشور را شامل می شود. از این میان این افراد، ۴۳.۱ درصد از iPhoneهای محبوب اپل استفاده می کنند. نکته جالب اینجاست که این میزان نسبت به ژانویه ۲۰۱۵، یک و هشت دهم درصد افزایش داشته است. سامسونگ که با امیدهای بسیار، سری جدید Galaxy را روانه بازار کرد، در رده دوم قرار دارد و ۲۸.۶ درصد از کل Smartphone های ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. نکته قابل تامل اینجاست که سری هشتم از خانواده آیفون مدتهاست که معرفی شده و تپ و تاب اولیه بازار نسبت به این محصولات خوابیده است. در عوض Galaxy S6 و S6 Edge به تازگی روانه بازار شده اند.
بعد از این دوغول تکنولوژی، شرکت LG با ۸.۴ درصد قرار دارد. همچنین موتورولا و HTC از لحاظ اقبال مشتری در جایگاه بعدی قرار دارند.

a3f89cf22435dd7e42b287872647de6d.png

بررسی سیستم عامل های هوشمند در بازار آمریکا
با توجه به تعداد انبوه شرکت هایی که از سیستم عامل شرکت google برای محصولاتشان استفاده می کنند، برتری عددی آندروید نسبت به iOS اصلا عجیب نیست. البته اختلاف سهم این دو سیستم عامل از بازار آمریکا بسیار ناچیز است. چیزی کمتر از ده درصد. این در حالی است که سهم سیستم عامل اپل دو درصد افزایش و سهم آندروید یک درصد کاهش داشته است. پس از این دو ویندوزفون با سهم ۳ % درجای سوم ایستاده است.

6a262e44ef5228d3059da0b20ffcebb4.png

این مسئله قطعا نتیجه سیاست های صحیح Apple است. تولید دو محصول در سال به جای یک محصول و افزایش اندازه صفحه نمایش در کنار کیفیت بالا، خدمات خوب و نرم افزار ساده و روان با پشتیبانی عالی از جمله این سیاست هاست که آینده این شرکت را تضمین کرده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.