نگاهی به روند آزمایش اپل واچ در اپل استورها

از صبح روز گذشته، اپل استورها در اولین کشورهایی که میزبان اپل واچ خواهند بود، طراحی جدیدی به خود دیدند. برخی میزها تغییر یافتند و با میزهای نمایش اپل واچ جایگزین شدند. در این مطلب قصد داریم روند آزمایش اپل واچ در اپل استورها، از ورود تا خروج را برای شما توضیح دهیم.

اولین قدم گرفتن یک وقت ملاقات است، برای این کار می توان از سایت اپل یا برنامه اپل استور برروی iOS کمک گرفت. وقت برای مدل های واچ و واچ اسپورت یکسان است اما برای مدل ادیشن باید وقت مجزایی تهیه شود. همچنین قابل ذکر است تمامی اپل استورها دارای نسخه ادیشن نیستند و تنها تعدادی از آن ها که از موقعیت بهتری برخوردار هستند قابلیت نمایش مدل ادیشن به کاربران را دارند.

پس از گرفتن وقت ملاقات، به اپل استوری که انتخاب کرده اید مراجعه می کنید. با رسیدن وقت ملاقات یکی از کارمندان اپل استور به سراغ شما می آید و شما را به میزی که مدل های مختلف اپل واچ در زیر شیشه آن قرار دارند هدایت می کند. شما باید در این مرحله مدل های مختلف را تماشا کنید و در نهایت می توانید ۲ مدل که خوشتان آمده را به کارمند اپل استور نشان دهید تا شما را به مرحله بعدی راهنمایی کند.

IMG_1432

پس از انتخاب مدل های مورد علاقه، شما به میز آزمایش اپل واچ می رسید. در زیر این میزها کشوهایی قرار دارند که تمام مدل های اسپورت و واچ داخل آن قرار گرفته اند. کارمند مربوطه توسط دستگاه EasyPay قفل کشو را باز می کند و مدل های انتخابی شما را از داخل آن خارج می کند.

سپس زمان آزمایش مدل های مورد علاقه تان برروی مچ دستتان است. کارمند اپل استور به شما کمک می کند که اپل واچ را برروی دست خود قرار دهید و پیشنهاد های مختلفی به شما می دهد. در اینجا می توانید درخواست کنید که چند مدل دیگر را نیز آزمایش کنید.

IMG_0095

مدل هایی که برروی دست بسته می شوند فاقد سیستم عامل کامل هستند و تنها یک ویدیو دمو از قابلیت های اپل واچ را همراه با ضربه ها برروی دست نمایش می دهند.

شما ۱۵ دقیقه فرصت دارید که اپل واچ را برروی دست خود آزمایش کنید.

IMG_1422

پس از تمام شدن وقت ملاقات می توانید به میزهای دیگری بروید که دستگاه های قابل کارکرد برروی آن ها قرار دارند. این اپل واچ ها برروی یک سطح پلاستیکی که کنارشان یک آیپد مینی قرار دارد، فیکس هستند. اما تفاوت این مدل‌ها با آن هایی که آزمایش کردید این است که این نسخه ها سیستم عامل کامل اپل واچ را اجرا می کنند. شما می توانید تمام قابلیت های اپل واچ را برروی این مدل‌ها آزمایش کنید.

IMG_0084

این بود نحوه آزمایش اپل واچ های اسپورت و نسخه واچ در اپل استورها که می توان با این روش برای اولین بار این دستگاه را آزمایش کرد.

در ادامه می توانید گالری تصاویر اپل واچ در اپل استور را مشاهده کنید.



منبعi-Phone.ir

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights