درز ویدیو و تصاویری از قاب پشتی iPad Mini 4

اواخر سال ۲۰۱۴ و همزمان با عرضه آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳، انتقادات شدیدی نسبت به آیپد مینی ۳ وارد شد و حتی شایعاتی نیز به گوش می‌رسید که اپل ممکن است تولید این دستگاه را متوقف کند. چرا که در کنفرانس معرفی این دستگاه‌ها اپل تنها ۳۰ ثانیه صرف معرفی آیپد مینی ۳ کرد و صرفا Touch ID به این دستگاه اضافه شد. نه تغییر ظاهری و نه حتی بزورسانی سخت‌افزاری. اما چندی نگذشت که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در حال تولید آیپد مینی ۴ است و در این نسل، علاوه بر تغییرات سخت‌افزاری، ظاهر دستگاه نیز متناسب با آیپد ایر ۲ تغییر خواهد کرد.

ipadmini4rearshell1-800x450

حال وبسایت معتبر Nowhereelse.fr ویدیو و تصاویری منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به قاب پشتی آیپد مینی ۴ است. تغییرات ظاهری این قاب مشخصا شبیه به آیپد ایر ۲ است که معتبر بودن این تصاویر را تایید می‌کند. در این قاب، طراحی اسپیکر‌ها شبیه به آیپد ایر ۲ و آیفون ۶ شده‌اند و همچنین دکمه Mute صدا هم حذف شده و جای خود را به میکروفون داده است.

ipadminirearshell2-800x450

طبق شواهد موجود، آیپد مینی ۴ از دو نسل قبلی خود باریک‌تر خواهد بود و ضخامت آن نیز نزدیک به آیپد ایر ۲ خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری این نسل در دسترس نیست اما احتمال داده می‌شود از پردازنده A8X که در آیپد ایر ۲ قرار دارد برای این نسل استفاده شود.

پیش‌بینی می‌شود آیپد مینی ۴ اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights