تصاویری از بدنه احتمالی iPhone 6C لو رفت

دو تصویر جدید به تازگی منتشر شده است که گفته می شود مربوط به دستگاهی با نام iPhone 6C است و گفته می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۴ اینچی خواهد بود.

پیش از این شایعاتی را شنیده بودیم که اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۵ سه آیفون که یکی از آن ها ۴ اینچ خواهد بود را به بازار عرضه کند. حالا این تصاویر این شایعه را قابل استناد کرده است.

در تصاویر منتشر شده تغییرات کوچکی نسبت به iPhone 5c دیده می شود. قسمت فلش در کنار دوربین مانند iPhone 5s شده و شاهد فلش دو گانه هستیم.

iphone-6c-rear-housing-1

در پایین دستگاه هم تغییرات دیگری قابل مشاهده است. در iPhone 5c اسپیکر تنها یک ردیف چهارسوراخ داشت و حالا این سوراخ ها دو برابر شده اند و قسمت میکروفون نیز به طور کامل تغییر پیدا کرده است که در تصویر پایین می توانید آن را مشاهده کنید.

iphone-6c-rear-housing-2

اگر چنین دستگاهی در راه باشد باید در ماه های پایانی سال ۲۰۱۵ انتظار آن را داشته باشیم.

منبع9to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. هادي اكبري

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ۸:۴۹ ق٫ظ

    ما که از ۵c خیری ندیدیم چه برسه به ۶c
    متاسفانه برخلاف این که کبفبیت و جنس پلاستیک از نوع مرغوب بود ولی اکثر گوشی ها به علت برخورد پلاستیک دور صفحه ( فریم ) با بدنه صدای نا خوش آیندی ایجاد میکرد و اکثرا هم از صفحه گوشی صدای تق تق میومد که به علت همین مشکل خود من ۵ عدد از همین مدل رو عوض کردم ولی متاسفتنه همین مشکل جاری بود که جدیدا این مشکل رو تو آیفون ۶ میبینم که جای تعجبه برام – انشاالله که وضعیت از این بهتر بشه و کیفیت بره بالا

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights