درز تصویر نسل جدید کیبرد وایرلس اپل به همراه بک‌لایت در اپل آنلاین استور

ساعاتی پیش در اپل آنلاین استور کشور‌های مجارستان و جمهوری چک تصویری از نسل جدید کیبرد وایرلس اپل مشاهده شد. هنوز اطلاعیه رسمی ای در خصوص عرضه این نسل منتشر نشده است و حتی اپل توضیحات مربوط به این کیبرد در فروشگاه خود را نیز بروزرسانی نکرده است و در نهایت در اپل آنلاین استور کشور‌های دیگر نیز قرار نگرفته است. در حالی که ممکن است این تصویر به اشتباه در این استور‌ها قرار گرفته باشد این احتمال نیز داده می‌شود که طی ساعت‌های آینده به دیگر استور‌ها نیز اضافه شود.

 

یکی از تغییرات قابل توجه این نسل و با توجه به تصاویر موجود از آن، اضافه شدن بک‌لایت به کیبرد است. این بک‌لایت دقیقا همانند کیبرد مکبوک‌ها عمل می‌کند و نور آن نیز با دکمه‌های F5 و F6 قابل تغییر است. همچنین دکمه مربوط به خارج کردن CD نیز حذف شده و جای خود را به دکمه Power به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه داده است.

 

در این نسل، نکته قابل توجهی در خصوص دکمه Power وجود دارد، در نسل‌های کنونی این کیبرد به دلیل اینکه بستر ارتباطی‌اش تحت بلوتوث است، تا روشن شدن کامل دستگاه، امکان اتصال و استفاده از کیبرد وجود ندارد. در این صورت در حالی که دستگاه شما خاموش باشد چگونگی اتصال کیبرد جای سوال دارد و عملکرد آن دقیقا مشخص نیست.

 

و در نهایت باید صبر کرد و دید اپل چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

Apple-Keyboard-Czech1-800x393

منبعMacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.